Virusi napadajo

phpzgmpaham.jpg

foto: M.Pivk

Letošnja klavrna in nenavadno topla zima je rodila goro virusov in viroz. Tegale virusa pa se zagotovo ne bi branil noben motorist.. Zanj bo potrebno odšteti slabih 60.000€ . Okuženi ga bo imel do konca življenja. Z veseljem.

Včeraj smo šibali v majhno italijansko manufakturo v Riminiju kjer na leto ekipa petih mojstrov izdela 50 Vyrusov. Seveda je govora o motociklu. O tistem motociklu ki je na moč podoben Bimoti Tesi, le da je lepši, močnejši in sestavljen z več pozornosti in natančnosti. Česar pa, roko na srce, človek od italijanskih mojstrov ne bi pričakoval.

phpfx6rj3am.jpg

Večina sestavnih delov Vyrusa je izdelana ročno. Agregat je Ducatijev Testastretta, ki razvije moč 150 konjev. Smešno droben motocikel tehta pol slabih 150 kilogramov (!). In kljub temu da gre za zelo radikalnega športnika, ki ga ljudje v polovici primerov kupujejo izključno za vožnjo po dirkališčih, je presenetljivo udoben (zadnji R6 in Ninja sta prava mučilna kolovrata proti njem). Če ni, ga na željo kupca takšnega naredijo (no, znotraj meja, ki jih sušeršportnik pač dovoljuje) Odprtost krmila, višina sedeža in namestitev stopalk so prilagojeni potrebam posameznega voznika, ki pa bo za to seveda plačal nekaj 100 € več. Najbolj prestižna verzija vključuje med drugim rezervoar za gorivo, sedež in zadek izdelane iz karbonskih vlaken. Človek na bo verjel, če bi sam pošlatal in potežkal, a rezervoar tehta manj kot kilogram.

In če sem včeraj ob pol petih zjutraj, ko sem se odpravljala od doma po hitro vasezliti kavi še čemerno godrnjala, je bil moj nasmeh zvečer (preden smo na poti nazaj padli v enourni zastoj pri Mestrih) toliko večji. V objektiv sem ga lovila po cestah San Marina in Riminija. Vozi se odlično, je povedal Jurij. Da je v osnovi resnično mišljen za pisto, pove tudi njegov ogromen (!) obračalni krog. A Juriju ni povzročal težav niti na najbolj zaprtih zavojih. In da je presenetljivo miren pri zaviranjih, ni pozabil omeniti. Najbolj navdušujoče je vzmetenje. Pa ne samo zaradi precej nenavadne zasnove, ki ob prvem pogledu vzbuja goro dvomov, a deluje odlično – pač pa zato, ker kljub temu da motociklu med ostrim zaviranjem onemogoča »počepanje« (nekako tako kot BMWjev telelever), vozniku priskrbi celo goro povratnih informacij o dogajanju pod pnevmatiko.

Včeraj sem torej sedela na motociklu vrednem 60.000€. Vozila ga nisem, ker bi se od nervoze najbrž zložila že na prvem ovinku. In bonus dneva? Dotaknila sem se Capirossijevega GP dirkalnika iz leta 2004. How cool am I? 🙂

phpuuuqgcam.jpg

dsc_1336-small.jpg dsc_1370-small.jpgdsc_1403-small.jpgdsc_1557-small.jpgdsc_1646-small.jpgdsc_1680-small.jpg

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s