Trening za jesen..

tekanje-maj.jpg

drugi..včeraj je bilo pretečeno tole. V pol ure brez matra. Zvarki Mr. A delujejo. Ali pa mi trenutna pozicija Lune ustreza. Če je merilo na sliki pravo se mi ne sanja…zemljevid je snet z najdi.si

9 komentarjev Dodaj komentar

  1. A pravi:

    Vse moje tekočine so kul.

    🙂

  2. Schnuy pravi:

    ampak res porka 😛
    ok..upam da so makaroni prejšnjega dne kaj pomagal?
    ali pa so se samo kam zahrbtno uskladiščili… 😦

  3. Alla pravi:

    Ti si pa resno zastavila trening!
    AMpak…..tale proga…..kaj ni bolj prijetno po PSTju ali po kašnih gozdnih potkah tekat?

  4. Schnuy pravi:

    ej pojma nimam….se mi je pač zdelo da bo tkole kul…jutri grem pač drugam 🙂
    v bistvu sem šla na ogled šiške, da vidim kaj dogaja…
    😛

  5. Alla pravi:

    In? Je v Šiški kaj novega?
    Pritečem pogledat 😀

  6. Schnuy pravi:

    daj…na par koncih se zaključujejo gradnje, draveljski mulci so se vedno enako predrzni kot včasih + videla sem najbolj debelega jorkija na svetu :O ..

    jurtri laufam podutik-pržan dalje pa prosto po prešernu…bo manj prometno 😛

  7. Onkel PEPE pravi:

    Huh, vse tole mi močno miriše na opomin v smislu:
    “Onkel PEPE, skrajni čas je, da začneš razmigavat svoje betežne extremitete!”

    OK, vzel na znanje.

  8. Schnuy pravi:

    onkel pepe ne sme pozabit da ima dolge krake, …(pa alla tudi ne)..moje nožice pa so kratke 😦

  9. Onkel PEPE pravi:

    Res je. Dolge (& zarjavele) vzvode je bistveno teže premikati kot kratke (& ulaufane).
    Se zahvaljujem za opozorilo. Prejkone je bilo dobronamerno 😦

Oddajte komentar

