Preblisk

na dan

 

Ko sem včeraj v razvlečenih pajkah in sprani majici pribremzala navzdol po pržanskem klancu v Dravlje mimo studia Sunny, kjer so sredi belega dne (kot je v navadi konec maja ob pol 8h zvečer) v čedni in z lučmi obsijani dvorani v zrak skupinsko brcale čedne tete v čednih opravicah, me je prešinilo – kako fino se imam, ker sem tako strašno “pocenska”, da je tekanje pod milim nebom za Mojo Malenkost popolnoma dovolj.  🙂

2 komentarja Dodaj komentar

  1. Vale pravi:

    Jaz imam še to srečo, da teh tet ne opazim, ker takoj pri izhodu iz votline padem v džunglo v kateri joggiram … v njej tet ni, ker se je bojijo … sploh pa ne ob šestih zjutraj 🙂

  2. Schnuy pravi:

    😛
    no, mene te tete niso čisto nič zmotile…sem jih pa opazila in sem zadovoljna da sem jih ker se mi zdej bolj fajn zdi 🙂

Oddajte komentar

