neuporabno..

Kot sem ugotovila že pred časom, se sezona moto-salonov neizbežno bliža. Še več. Pred vrati je. Do pariškega salona je le še devet dni. To pomeni seveda, da mrzlično brskamo po netu in iščemo komu od proizvajalcev se je med update-anjem spleta tokrat zatresla roka in je »ponesreči« razkril slike svojega novega modela.
Mimogrede se najde tudi marsikaj neuporabnega a prav tako zanimivega. Recimo tale trikolesni X2 Arrow. Trenutno se javnosti razkazuje v Frankfurtu (IAA auto Show). X2 ni motocikel, ker ima eno kolo preveč, pa tudi klasičen trike ni. V preteklih nekaj letih smo lahko zasledili konkreten porast takihle hecnih nabritih vozilc, katerih edini namen je zabava. No, tegale poganja 61-konjki bencinski agregat, na voljo pa je tudi 82-konjska turbo različica. Aja, za varčne in umirjene je tu še varčen agregat ki razvije moč 42 konjev in je opremljen s 6-stopenjskim menjalnikom tiptronic.

Nima klime in prtljažnika, je pa zabaven. Beats the hell out of a BMW. Izdelovalec tegale trikolesnega heckota se sicer pretežno bavi s klasičnimi tikolesniki – klasičnimi po obliki šasije, nikakor pa ne po izgledu. No, za osnovne verzijo X2 bo treba odšteti 24.000 €, za delux različico z najmočnejšim agregatom in tuto-kompleto opremo pa 32.700€.

Ameri, natančneje podjetje Vento Motorcycles, so oznanili prihod njihovega novega in hkrati tudi prvega vrstnega trivaljnika – 400-kubičnega, 30-konjskega opekastega agregata, ki bo namenjen vgradnji v ATVje. Vento bo sovj novi agregat na tržišče kot serijski proizvod poslal že prihodnjo sezono, prav mogoče pa bo poganjal tudi motocikle ameriškega porekla – zaenkrat. Znašel naj bi se torej tudi v motociklih za začetnike ter lahke in srednje lahke voznike – predvidoma se naj bi z njim srečale torej tudi voznice. Vento sicer proizvaja serijo skuterjev, malih criuserjev in ATVjev.

Za ljubitelje številk pa tole. Valeria Tompson je postavila (ženski)* hitrostni rekord v Bonneville’s salt flats – 161,736 milj na uro na HDjevemu Panheadu. Sanjskih 200 milj na uro sicer ni dosegla (očitno), a je takoj po podvigu oznanila, da se prihodnje leto vrne in resno naskoči hitrostni motociklistični rekord.

Tule pa nekaj njenih zapiskov…

*cela beda –> ženski rekord, jaka fora

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s