Navigacijski iz-iv

Jupi. 😀

Res. Male radosti še manjših Mojstrov. No, Mojstric. Na test sem dobila GPS. Ne, ni Garmin. In ne, ni TomTom. Je pa kjutan. Srebrno-moder. Krasno punčkast in čeden AvMap Motivo. Takole.

 

Poleg prenosne satelitske navigacije nudi še Mp3 predvajalnik, pregledovalnik slik, video predvajalnik in alarm hitrostnih kamer. Opa. Priložena je tudi 512 MB spominska kartica SD. Za prvo silo.
Ker se počasi daleč pride, sem začela z najbolj osnovnimi zadevami. Pelji me domov. Odtipkam domači naslov in pritisnem »pelji«. In me pelje. Glas dame, ki diktira smer vožnje ni tako prijeten kot tisti na garminovih napravicah, a je popolnoma prebavljiv.

Zaslon je dovolj velik, da je lepo čitljiv in tudi »tipke« na njem niso premale, hkrati pa ni prevelik da bi ga ne mogla brez težav vtakniti v ročno torbico. Ok, majhen nahrbtnik, ker torbice nosim le izjemoma. Domov me je dostavil. No, ne točno domov, pač pa v lokal down the street čeprav sem odtipkala naslov domače hiše. Res. Majkemi. 🙂 Nato pa preverila nastavitve, če sem ga kje usračkala in nastavila kak »pelji me na kavo«. Nisem.

 

Danes zjutraj sem nadaljevala tam, kjer sem končala. Pelji me v službo. Pa se mu je mudilo in je v Trzin prišel krepko pred mano. Pa mi ni naročil kave, pač pa se je po isti ruti peljal vsaj še dvakrat preden je potešil mojo radovednost in sem ga izklopila. Slab dan. Se zgodi. 🙂

Danes pride na vrsto pregledovalnik slik. Poročam. 😛

 

p.s.: Nekaj grozljivega je na GPS navigatorju, ki uporabniku sredi obvoznice naroči naj »zavije levo«.

3 komentarji Dodaj komentar

  1. cyc pravi:

    In – si zavila levo? 🙂 U-turn! U-turn! 😀

  2. Schnuy pravi:

    😛 bilo bi zabavno 😀 .. S Patrio 😀 , ne Polotom

    je pa sicer hecen predvajalnik videov in slikc…ce te niso večje od 800 kilo…

  3. cyc pravi:

    puss 😀

Oddajte komentar

