Dogaja

Temperature so iz dneva v dan bolj ugodne. Za navite pesjanarje namreč. Poletna vročina ni prikladna za bezljanje. Jesenski dnevi pa kot nalašč.

Zjutraj sem čakala, da se odpre banka in šla zato kasneje v službo….vmes sem malo zadremala na kavču. No, poizkusila sem. Kožuharici sta se v skladu s predpisi jutranjega rituala prišli garbat na kavč. Potacana in pregnetena sem temeljito..po svoji krivdi, ker sem vztrajala v položaju mrtvaka. Pred tem je Bolha (Cufa) mami uničila dva plastična lončka, operirala Zajca – puhasta čreva so po vsem vrtu….in pred sedmo zjutraj, ko ljudje še spijo (kdo jim je kriv) uničila plastenko kokakole, ki jo je prinesla s sprehoda ter raznesla ostanke škatle cigaret po vsej dnevni sobi…

Vem kaj bo mala smrdljivka za pusta.

pa še nekaj za tiste ki jim je danes dolgčas..kilk

1

2

3

4

5

 

 

Oddajte komentar

