Žu-Žu kjute

na dan

Pariška odprava danes roma na Mondial du deux-roues. Pariški salon motociklov namreč, kjer se bo letos odvijala glavnina predstavitev novih modelov za leto 2008. Moji Malenkosti ne preostane nič drugega kot čakanje, da se odprava vrne in me zasuje z nabranim materialom. Med tem pa sem našla tole. Žužuje. Male rezljane ribice. Teta Alla že ima svojo. Svojo bom naročila tudi jaz. Ker so sproščene in simpatične. Če hoče kdo svojo, jo pocukajte za rokav. Allo namreč. Pa še celo serijo malih umetnin si lahko ogledata ne njeni strani.

Meni je res všeč tale 🙂 

To je brezplačno oglasno sporočilo 😀  

Oddajte komentar

