Tekaška pofočkovlanica

na dan

ekola:)

zbiram predloge za urnik in kandidate (in kandidatke afkors).. MM danes na voljo od 7h dalje, če je kdo za večerni run.

25 komentarjev Dodaj komentar

  1. Onkel PEPE pravi:

    Stampedo ob 7h. Prevzamem vlogo gnuja. Iščejo se antilope za bolj estetski vtis 🙂

  2. Alla pravi:

    Se javljam, čeprav nisem antilopa.
    En delček vajinega stampeda vaju bom spremljala.

  3. Schnuy pravi:

    kul 🙂 kje? kam..koliko?

  4. Alla pravi:

    Klasika?

  5. Onkel PEPE pravi:

    Ob 7h zvečer ni kaj dosti izbire, torej Rožnik – moj dom (?)

  6. Onkel PEPE pravi:

    Khm, dežurni gnu javlja, da ga danes bolj kot običajno zafrkava kumkvat, kar je v prvem navdušenju komplet pozabil. Upam sicer na ugoden razplet, v primeru bolezni v ansambeljnu pa zagotovo pošljem flamingota pismonošo najkasneje do 17. ure.

    Takle mamo na stara leta 😦

  7. Alla pravi:

    Joj, ne flamingota! Moj mali pes ima ravno enega v delu in se mu ne piše dobro.

  8. Onkel PEPE pravi:

    Okej, pošljem noja v najkicah 🙂

  9. Schnuy pravi:

    no toliko o pofočkovanju.. 🙂
    upamo na dober razplet…tudi meni se obeta nekako bedno dolg delavnik ampak za enkrat ne bom kenslala tekanja..ne dam se..do konca..

  10. Onkel PEPE pravi:

    Mogoče je malo neobičajno, da mora Onkel PEPE glumit glas razuma, ampaq:
    – glede na to, da sem danes zjutraj že odgnujal eno rundo
    – glede na že omenjeno podjebavanje kumkvata
    – glede na schnuyevske zagate z delovnikom

    bi bilo mogoče smotrno razmišljati o kakem drugem terminu

  11. Schnuy pravi:

    bastards..gre kdo samo na sprehod?

  12. Onkel PEPE pravi:

    Sprehodi so za pusije, bastardi smo pa elita.

    Odloči se zdaj: so z delovnikom težave ali ne? Če ne, grem tudi jaz gomazet, pa če mi taca odpade.

  13. Schnuy pravi:

    niti pod razno ne bom odgovorna za poškodbe ..niti nočem silit kogarkoli vanje….
    ok,..samo izbrance, med katerimi nisi.

    ob 7h. Chez Alla.

  14. Onkel PEPE pravi:

    Tečka. Namalal se bom tam, pa če ves čas riwc kuhaš 😛

  15. Alla pravi:

    Deal.
    Jaz bom.
    Če pade samo sprehod, javite pravi čas, da vzamem vsaj tamalo pseto zraven.

  16. Onkel PEPE pravi:

    Glede na to, da nimam cucka, bom privlekel svojo ganc novo Digital Heart Rate štoparco. Že ves dan se prepiram z njo. Ima preveč knofov in premajhne cifre, bitch.

  17. Schnuy pravi:

    odstranim knofe đabe 🙂

  18. Onkel PEPE pravi:

    Aha, in verjetno bi mi še izostrila vid s šilčkom za svinčnike ali kako podobno ukano. Pustmo raj to 🙂

    Uglavnom: čez kako uro pokadim zadnji čik pred laufom. Danes sem že podrl vse rekorde v pušenju, v vseh pogledih in pomenih.

  19. anA pravi:

    No, a ste šli?! Jest pa doma z virozo… :S Damn… Upam, da jutri ne bo dežja za tekanje po Tivoliju… 🙂

  20. Schnuy pravi:

    u ja…hodila sem uro in 45 min..tekla pa 15 🙂 (pa ne zaradi pomanjkanja kondicije)

    Kožuharice so bile popolnoma srečne, čeprav smo šli domov po celovški – trda tema na Rožniku mi pač ni dišala od tisti večerni uri.
    bonus večera: Spali sta kot ubiti vse do jutra in brez prekinitev 🙂
    ponovim kadarkoli.

  21. Onkel PEPE pravi:

    Priznam, da mi je bil kumkvat hvaležen za manjši obseg gomazenja včeraj zvečer. Sploh je bilo čisto OK. Samo v enem trenutku me je zbegalo, od kdaj imam desno najkico krzneno, ampaq menda sem le za hip pohodil tamalo pižmovko. Pol je bilo pa spet vse po reglcih 🙂

  22. Schnuy pravi:

    jaz nisem nič slišala da bi kej javknila…očitno tudi sama ni porajtala 🙂

  23. Alla pravi:

    Naslednjič gre moja mala beštija zraven, samo prej ga ne smem ubit s sprehodom.

  24. Schnuy pravi:

    🙂 bo mel pepe komplet kosmate najkice 🙂 …
    Kožuharici se v bistvu čist fino obneseta med tekanjem če ni gužve…res..honest to God.

  25. Onkel PEPE pravi:

    Itaq da se obneseta, človeka vsaj v noge ne zebe 🙂

Oddajte komentar

