mini, mini (ego)trip

…res se mi fino zdi vsakič, ko pogruntam, da morda kljub vsemu znam kakšno nepomembno malenkost the oldfassion way – ker je težje, a bolj frajersko. (se tolažim 🙂 ) Nočne fotografije Honde CB 1300 niso bile dovolj kvalitetne za Moč sanj (jebiga, se pač učimo 🙂 ) zato je vajo ponovil Bor Dobrin. Fotografij sicer še nisem videla, a sem prepričana, da so flawless.

ker danes že cel dan brkljam po http://www.slo-foto.net – mi je pač dolgčas (revijo smo v grobem zaključili včeraj), pa sem našla tole

Za moj okus sicer malce prenavito, a samo za ščepec…. hec je nastal tule. Tole slednje je originalna fotografija 🙂 , link pa je prilimal avtor sam (da ne bo kdo mislil, da komu karkoli očitam 😛 )

MM iz takšne fotografije ne zna narediti takega končnega izdelka, zato se moji PS skills lahko skrijejo pred mojstrom. Pa vendar je izvirna fotografija bedna. 🙂
Evo moje.

hondad-cb-1300.jpg

2 komentarja Dodaj komentar

  1. Alla pravi:

    Kje se da pa videt original nepredelano sliko? 😉

  2. Schnuy pravi:

    seronja 🙂
    danes objavljam par dramatičnih predelav 😛

    tlele s predelavami in brez https://schnuy.wordpress.com/2007/10/10/frej-dej/

Oddajte komentar

