Frej-dej

pupa-21.jpg

Torek. Potem ko smo po delavnem koncu tedna v ponedeljek le zaključili 100. številko, smo si izborili dela prost torek. Vremenska napoved je bila obetavna, Mali Pes ni več gledal z enim učem (gusarski videz je bil spet “in” v nedeljo zvečer). Jaz pa sem (seveda) zbolela za nečem bizarnim. Večino dneva sem predremala v boju z glavobolom in omotico, preostanek pa preždela za računalnikom, ker mi tiste slofoto fotošoparije niso dale miru.

dsc_0101.jpg

dscn0021.jpg

dscn00203.jpg

Tazadnja ni fotošopana, samo (bebav) okvir sem naredila, ker je to tko zlo fensi 😉

11 komentarjev Dodaj komentar

  1. tasteoftravel pravi:

    vsaj en ko je frej, če že mi ne. Tasrednja mi je “I like it”. Predvsem zaradi motiva.

  2. Schnuy pravi:

    tako pride če delaš cel vikend…in še ponedeljek.

  3. Alla pravi:

    zadnji triptih mi je blazno všeč.
    Bi prosila za dovoljenje, da si naredim print za krašenje stene mojega brloga.

  4. Schnuy pravi:

    dil.

    300€ ali dve beli kavi..vzemi ali pusti 🙂

  5. tasteoftravel pravi:

    vzem kavo, vzem kavooooo 🙂 hehe. (drugač ne bo za 40D 🙂

  6. Alla pravi:

    Vzamem kavo!
    Čimprej, tembolje.
    Sobota zjutraj bi bilo idealno. 😀

  7. Schnuy pravi:

    bomo zrihtali 🙂
    prodano…a se v kot desno spodaj lahko podpišem? 😛

  8. Alla pravi:

    Podpis nujen 🙂

  9. Schnuy pravi:

    jest sem uradno zlo kul 🙂

    ampak še vedno stane dve kavi, da ne bi ti mene poizkušala tkole okol prnest 😀

  10. Alla pravi:

    ja, ja, saj sem rekla, da vzamem 2 kavi. 😀
    Sem mislila, da bo podpis kaj podražil.Ipaq je dodatno delo 😉

  11. Schnuy pravi:

    veša!

Oddajte komentar

