Konec sezone

Pa smo jo zaključili. Supermoto sezono letošnjega državnega prvenstva. Po sprehodu po »paddocku« se mi je zazdelo, da je navdušenje nad zaključkom, »končno je fertig« vsesplošno. Veseli so bili dobitniki naslovov, pa tudi tisti, ki se jim letos ni izšlo čisto na načrtih. Med slednjimi tudi MM. zadnja dirka se mi je zdela precej nezanimiva. Le zadnja vožnja v razredu open je pustila vprašanje, s čim so futrali Nastrana, da je pridelal kar 9 sekund prednosti pred Škarjo, čeprav je bil ta celo sezono tik za Nastranom.

Sicer pa, čestitke Urošu Nastranu in Blažu Žganjarju za osvojena naslove prvaka. Uroš ima kar dva – v razredu 450 in open. Pa tudi vsem ostalim za uspešno in zabavno sezono. 🙂

Zaslužene dirkaške počitnice so se torej začele, zato bom naslednjih nekaj vikendov lahko posvetila popolnoma sproščujoče brezzveznim bedarijam, kofetkanjem in sprehajanjem cuckov. Delovni bodo ostali samo še vikendi na začetku meseca ko finišramo revijo, na dirkališče pa se bom do začetka naslednje sezone spokala samo ljubiteljsko, »no pressure«. 😀

Da nedelja ne bi bila v celoti delovna – ker to je grdo in se ne spodobi, sem jutro izkoristila tekajoč v družbi strica Jablonskega. In bilo je kul. Pretekla sva (baje) okoli 15 km ..ampak meni se zdi da jih je bilo ene 17..takole po počutju sodeč. 😀 Vse to brez koščka hrane v želodcu, zato sem danes zagotovo vsaj 3 kile lažja kot v soboto zvečer. 🙂 Zmanjkalo me je šele ob pol 8h zvečer, ko sem mrtvo hladno zaspala na preprogi pred televizorjem (precej neelegantno, vem)…med psi in pasjimi dlakami (drobtin na tleh- oz česarkoli užitnega, pri meni doma ni…sploh) – pa se v danem trenutku nisem pretirano sekirala (danes gruntam kako bom s iz puloverja spravila vse tiste faking pasje kocine)

V soboto sva z Allo uresničili veliki plan in se oboroženi do zob odpravili v ljubljanski živalski vrt na lov za fotografijami. Sobotno dopoldne sva tako zelo kvalitetno zabili, nastalo pa je tole.

Prebavljivo za prvič. 🙂

Nazaj gremo zagotovo. Če ne drugega, takrat ko bo alla v rokah držala novo pošast. Konec letošnje SM sezone pomeni torej samo, da bo potrebno poiskati nekaj novega, kar je vredno lovljenja v objektiv. Kar pa jesen in zima brez dvoma sta.

 

Jutri je na sporedu trening varne vožnje v Logatcu. Pojma nimam kaj naj si obetam.

2 komentarja Dodaj komentar

  1. Alla pravi:

    Končno konec sezone, ker so me že roke bolele od držanja pesti.
    Ampak glavno, da sta moja favorita zmagala!
    Trikrat hura za Nastrana in Blaža! :D:P

  2. Schnuy pravi:

    moj sicer ni prvak..favorit namreč..pa nič ne de:)
    smo za zaključek šli vseeno na futr 😛

    za naslednjo sezono si bo treba najt favorita tud med amaterji…
    pa kako dodatno zaščitno opremo, ker bodo leteli po celi progi…pa mal bo bilo dobro skoke v višino vadit pred začetkom sezone

Oddajte komentar

