Pogrešam

na dan

Sem danes ugotovila 🙂  (pa še kaj zraven) Kolikor slišim jih še vedno proizvajajo. Nujno poiskat 🙂

27 komentarjev Dodaj komentar

  1. Alla pravi:

    Pa da si čeljust izpahneš, ko začneš žvečit to presušeno trdoto!

  2. Schnuy pravi:

    sej..za razmigat 🙂
    pa tehniko je treba met..

    Softi so zahtevnejši nivo…a kdo ve..tisto še obstaja?

  3. žablonski pravi:

    Okoli čigumijev moja izobrazba bolj šepa. Vem pa, da melisnic ne delajo več, banda. In sem temu primerno otožen 😦

  4. cyc pravi:

    Samo da ne bom potem jaz kriv, če ti bo to kako plombo najprej odlomilo, potem pa še kako drugo ven potegnilo 😀

  5. Schnuy pravi:

    bazoka ni kritična…. 😛

  6. Ivan Grozni pravi:

    Delajo še tudi Mond čokoljadice (ki so itak legendarne napram nekim placebom a la tviks, baunti in marzszs).

  7. Schnuy pravi:

    to vem 🙂
    in so resno kul…v naši mali štacunci jih imajo 😛

  8. Vale pravi:

    Ne maram čigumov, sploh ne v žnablah tistih, ki jih potem na ves glas žvečijo, zraven mlaskajo in pokajo balone. Njihovo početje je podobno kot da bi prdeli v javnosti … bljek …

    Sem pa v Vodicah v trafiki zagledala Čunga Lunga 🙂

  9. Schnuy pravi:

    tudi tisti je bila legendarna zadeva..+ slikce 🙂 in tudi vse une bebave nagrade 🙂

  10. Vale pravi:

    Jep, jaz sem takrat dobila kapo in pa neko pokalico, pač neko blentavo zadevo, ki je pokala, ko si jo stiskal … še zdaj ne vem čemu je bila namenjena 🙂

  11. Schnuy pravi:

    danes bi jo ponucala namest klikerja za cucka 🙂
    takrat sem pokala z njo kar v tri dni 😀

  12. Alla pravi:

    Bazoke nimam, ti pa lahko kliker odstopim. Moji dve zverini ga itaq hočeta pomalicat, jaz pa itaq pozabim klikat takrat ko je treba.

  13. Onkel PEPE pravi:

    BTW, če ima kdo tapravo bazuko, kupim. Pa kar precej nujno.

  14. Schnuy pravi:

    pepe maš varije na delu? 😀

    kliker mam..varno spravljen v predalu nevemkeremže 🙂

    pasji piškot je dost za taro..pa nič ne pali pri tamali razen unih čoko keksov 😀

  15. Onkel PEPE pravi:

    Z obilo prizanesljivosti jim lahko rečeš variji. In s še več prizanesljivosti lahko njihovo aktivnost imenuješ delo.
    Gut njuz: samo še 59 minut ta teden 🙂

  16. Schnuy pravi:

    hura 😀

  17. Alla pravi:

    sam v vednost in vzpodbujanje foušije…..jaz danes že celi dan brkljam doma.
    Imam nategnjen vikend. Tlakovanje na sporedu šele v ponedeljek.
    Aja, bazuke nimam.

  18. Schnuy pravi:

    nemarnica! 😦

  19. merlo pravi:

    vcasih so bazoke imeli v kaficu nostalgija, v stari ljubljani. jah, iz nostalgije sem jih tudi jaz poskusila zveciti 25 let “kasneje” …
    … mond pa sem jedla nekidan, ko mi ga je prijateljica prinesla za sladkanje pred kinom. in to je, za razliko od bazoke, izkusnja, ki jo bom rada se ponovila 😉

  20. anA pravi:

    Čkoladice Mond so zakon! Pri nasv zakotnem Mercatorju imajo lešnik in kokos. Na eni od stojnic na Lj trgu v centru pa imajo včasih tudi varianto sendvič in grožđe! 🙂 Sicer se mi pa zdi, da sodi med te naštete izdelke tudi Bronhi, ki mnogo kvalitetneje vleče ven plombe kot amaterska bazoka ali Softi. No tudi Kiki je tu v konkurenci! Bilo kuda Kiki svuda!
    Pa ne pozabite na rum ploščico!!! 🙂
    Ko sem bila majhna, je bil cel žur, če si si uspel v svoja mala usta natlačit več Softijev naenkrat. Enkrat je mama čist znorela, ko mi je uspelo zbasat cel pok=5 čigumijev! Kokakola okusa.

  21. Schnuy pravi:

    žrtve moje bitke s softiji so bile plombe..eno sem celo pojedla 🙂
    ampak je blo vseen fajn.

    merlo@mond je fajn…+ ravno prav velik..khm…mali je, da se človek ne počuti krivega ker konzumira cuker-junk-fud 🙂

  22. klimbra pravi:

    Kajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
    Malisnic ni več????????????????

    A jih niso delal v Šumiju???????????????

  23. Schnuy pravi:

    klimbra…mam zate en fleten jopič…ma dolge rokave, ki se zapnejo na hrbtu..Mr. S je bil premali 😀

  24. Onkel PEPE pravi:

    In zraven I-LOVE-MYSELF reklčka dobiš še gratis furco z DI-DUjem. Kličite zdaj! 🙂

  25. Schnuy pravi:

    😀

  26. Alla pravi:

    Pa barvne bonbončke tudi dobiš pol. Pa sobico z mehkimi stenami. Da lahko kjerkoli v sobici ninaš 😀

  27. Schnuy pravi:

    meni je najbolj apealin’ predvsem vožnja z Di-Dujem 😀

Oddajte komentar

