Prazniki…

Tisti tazoprni – britofi, gužve-gneče in norija okoli sveč in rož zatlačenih v spužve.

..pet dela prostih dni je za mano. (kdo bi si mislil, da lahko doživim tudi to – izven kolektivnega poletnega dopusta) Kvalitetno, kot se za praznike spodobi, sem ponucala soboto zvečer in nedeljo.

Preostanek sem uporabila za opravke, ki so viseli nad menoj že kak mesec ali dva, pa zanje ni in ni bilo časa in energije.

S fotrom sva končno usposobila garderobno sobo – vse cote (ni jih bilo malo), ki so visele na ograji stopnišča so sedaj lično pospravljene v za to namenjeni sobi, na za to namenjenem drogu. Pod njimi je polička za odlaganje vseh opranih, suhih in nezlikanih zadevščin, ki še niso romale v omaro (mogoče bi rabila še eno…polico namreč – vsaj kolikor se poznam), nad drogom pa polička za moto navlako. K sreči je nimam veliko (skromnost je lepa čednost). 😛

Iz računalnice sem v zgornjo rumplkamro odvlekla vse knjige in zvezke, ki so se selili nadstropje niže pred prenovo strehe. Diham prosto in nenadoma sem ugotovila da tale moja računalnica sploh ni takšna mala drvarnica kot se mi je zdelo še nekaj ur pred pospravljalno akcijo.

Pomila in vestno v omaro zložila sem nove stare krožničke (hvala onkel Pepe 🙂 )

Prvega se od doma nisem spokala dovolj hitro. V bistvu se mi ni dalo. Jutranji pasji sprehod je bil sicer popolnoma regualren, prav tako ogled sončnega vzhoda (bonus dneva) na spidvej stadionu, a v nasprotju z večletno prakso se tokrat nisem spokala nikamor. S kavo in križankami sem obsedela na balkonu dokler ni bil čas, da po večletni pavzi le opravim dolžnost in tako kot vsi civilizirani ljudje odidem na pokopališče prižgat tisto svečko ali dve. Peš.

In preživela. 🙂

Preživela sem tudi šoping.

Kupila nove kavbojke – ni mi jasno kako se je zgodilo, da imam v omari samo dva (no, tri) pare uporabnih kavbojk. Še pred tremi leti se jih je trlo. No, končno sem v trgovini zopet našla (skoraj) klasične kavbojke (s pasom, ki je res v pasu in ne na sredini riti) brez preobilja svetlečih jebic in fukic, samo zmerno nacefrane po robovih (wtf, normalnih nescefranih kavbojk ni mogoče kupit, ni, ne obstaja)

Ker je taisti dan vrli oče ugrabil Velikega Psa in z njim (njo) pobegnil na Gorenjsko, Mali Pes pa ostal doma, sem slednjega pobasala v pasjo torbico, ruknila na ramo in odvlekla v trgovino. Pasje Surle so pač strašno neugodne zadeve za gledat ter prenašat in tale bi se vlekla skozi celo bajto vsaj dva dni, če bi Malo Pesjanarko pustila samo doma. Ker je vrtno-hostni pes, je prve pol ure nekoliko protestirala, nato se je vdala v usodo. Pripomb trgovinarjev, čeprav je bila pričakovana vsaj ena, ni bilo od nikoder.

Fletno. 🙂

No, kavbojke imam na riti. Uspelo mi jih je tudi skrajšat, na kar sem še posebej ponosna – ponavadi proces pač traja kak mesec ali dva.

Vseh pet dni bi tako preživela brenčeč in brkljajoč po bajti, če me v soboto zvečer ne bi nekdo ustavil (hvala :)) in kljub megli in mrazu v nedeljo nabasal na motorček in odpeljal na primorsko. Po sonce (čeprav se mi zdi, da ga je zeblo kot mačka sredi polja v januarskem jutru). In kavo v Manžan pri Alli in Ježku– manjši navigacijski izziv smo rešili precej elegantno (Cimos, Citroen, isti klinac 😉 ) . Piškoti ob kavi so bili kot naročeni, pofočkali smo se, MM pa se nad vožnjo na SS ni pritoževala. (sam tista faking grba na kombinezonu pa res ni za nikamor – pozer 🙂 )

6 komentarjev Dodaj komentar

  1. Alla pravi:

    Si pa imela skoraj tako fajn nedelovni teden za sabo kot jaz.
    No, moje je bil vseeno boljši. In daljši. Tako da bo nasmeh držal do naslednjega vikenda, ko bomo morda (v primeru lepega vremena) zadevo lepo ponovili. 🙂

  2. Onkel PEPE pravi:

    Qualla tebi, tako smo pridobili plac za ganc nove talarje, ki smo jih seveda nujno potrebovali 🙂

    BTW, Quasimodo je bil edini, ki je znal nosit svoj pukl tako kot se zagre.

  3. Schnuy pravi:

    😀

  4. klimbra pravi:

    In…..viš ga vraga…….bajta ima kar naenkrat…….OGROMNO prostora.

    Kulllllll

  5. simon gležnjarski pravi:

    Ja hudo, sam da je bla vožna SS…

  6. Schnuy pravi:

    Hudo 😀 …

Oddajte komentar

