EICMA 2007

na dan

Smo jo obiskali. Precej nenačrtovano – ker je bil že Pariški salon dovolj finančno potraten podvig, obisk milanskega salona motociklov ni bil načrtovan. Na roko sta mi šla fanta s Honde, ki sta me ob pol 5h zjutraj galantno v avto pobasala pred hišo in še bolj galantno pustila na miru do Milana do kjer sem oddremala par kitic. Prevzem akreditacije je potekal tako presenetljivo hitro in brez komplikacij, da še danes sumim, da je v resnici šlo nekaj narobe, pa tega nihče ni pogruntal.

 

No, ker so makaronarji oktobra vlekli surlo in bojkotirali Pariz – tako kot vedno, smo se v Milanu lahko napasli predvsem na italijanskih novostih.

No, najbolj pa sta kljub temu »presenetila« Honda in BMW.

 

Prva je na sajber konferenci predstavila kar 4 nove modele. Po en mali in en veliki skuter, litrsko CB 1000 R in DN-01. Slednjo smo lani videli kot študijo na Tokijskem salonu. Gre za hecnega futurističnega križanca med velikim skuterjem in motociklom. Tako kot aprilijina Mana ponuja kombinacijo CVT in sekvenčnega menjalnika – le da hondin ponuja 7 stopenj.

dsc_2226.jpg

 

CB1000 R – mišičast golič, je naslednjica velike Hornete. A bolj mišičasta, popadljiva, skratka športnejša in bolj nabrušena. In sorazmerno samosvoja tudi vizualno. Uradno je največja moč, ki jo lahko razvije 998 ccm agregat še vedno drobna skrivnost. Zadeva ima precej visoko nasajen sedež – 828 mm od tal, medosno razdaljo 1445 mm in elektronsko nadzorovano delovanje agregata.

dsc_2216.jpg

 

DN-01 je klasificiran kot ultimativni potovalni motocikel s stilom. Da je na oko res eleganten ne bom oporekala . Pa tudi precej nenavaden tja nekam v prednjo masko. Za moj okus pa nikakor sfaljen. Poganja ga 680-kubičen motor – enak tistemu v novi Deuvillki (moč: TBA). Mase motocikla Honda ni razkrila, a zaradi zelo nizkega sedeža ( 690 mm) med manevriranjem ne bi smel povzročati nikakršnih težav prav nobenemu motoristu ali motoristki. Kako zelo vozen bo po slovenskih cestah seveda ostaja vprašanje – še posebej ob dejstvu da je njegova medosna razdalja dobrih 1600 mm.

dsc_2203.jpg

dsc_2213.jpg

 

BMW je končno predstavil svojo 450-kubično krosljo s katero je rajcal ..predolgo, prenovljenega F 650 GS (not for my taste), čisto nov model 800 GS (prebavljivo) ter prenovljenega velikega GSa. In seveda najširši SS motocikel v zgodovini – hp2. itak 🙂

 

Moto Guzzi je končno pokazal Stelvia (na žalost pa sta se tiskovka in odkrivanje motocikla dogajala po našem odhodu – jebat ga, šment. Sicer pa res hvala vsem tistim razstavljavcem, ki tako pridno skrivajo svoje modele pod rjuhami.)

 

Aprilia je pokazala SM različico Shiverja. Hecno, celo čedno, če odmislim tiste kinderjajc plastike ki niti približno ne delujejo resno. Na tem mestu bi se globoko zahvalila tudi apriliji, ki je pod rjuho skrivala študijo svojega 1200 ccm hiperšportnega twina. In zamujala z začetkom tiskovke. In sploh cincala in bluzila, kot to lahko počno samo makaronarji.

 

dsc_2032.jpg

Benelli je ponovno pokazal tisto svoje golo čudo Due in krosljo, zraven pa prislonila še SM različico. Ta za razliko od kroslje nima lakiranih plastik in deluje manj razkošno. Pa tudi manj komično.

dsc_2050.jpg

 

Yamaha je svoje modele predstavila že v Parizu. Jaz sem tokrat prvič videla novo R6. Mnja. :S Pupa ma fine hlačke.

dsc_2006.jpg

 

Kawasakijeve zelence je bilo prav tako mogoče videti v Parizu. Ampak tale teta ni napačna. Desetka je čedna.

dsc_2072.jpg

Pretežno.

 

Tudi suzukije smo že videli. Še pred Parizom. Litrski Gixxer je oblikovna polomija (kaj za vraga se je zgodilo z rorom?) Mala dva sta izrazito čedna. Fino nabrušena in spiljena. Pa tale teta tudi ni pretirano sfaljena. Tudi B-Kinga smo že videli, pa kljub temu. Tudi tokrat zaradi tete.

dsc_2124.jpgdsc_2129.jpg

 

MV Agusta je predstavila novo Brutale. Eeetaq 🙂 . 4-valjna, 1078 ccm, 185 kg. Moč: sitnica, ki se še uradno skriva. (sicer naj bi agregat sproduciral okoli 150 konjičev) Da je te več kot dovolj, ni dvoma..za potešitev radovednosti tistih kljukcev, ki radi akumulirajo številke in jih nato primerjajo med seboj pa vendar…škoda.

dsc_2152.jpg

Sicer pa za posladek..tale MV Agustin jet ni slab mar ne. Agregat – V8, 4T, 2136 ccm in 312 konjičev. Minuta tišine v čast vsem, ki se bodo z njim ubili.

 

Buell je predstavil nov model, ki se ne oblikovno niti pod razno ne more meriti s starejšimi. Triumph prenovljenega Tripla.

 

KTM je predstavi superbike dirkanik in RC8. Husquvarna novo SMR. Moto Morini nov model potovalne endure z močnim SM nadihom – Grandpasso. Agregat je enak tistemu v Corssaru – 1200 ccm, motocikel pa resen tekmec novemu GSu in Guzzijevemu Stelviu. Za moje oči pa tudi bolj všečen.

dsc_2175.jpgdsc_2179.jpg

 

V živo in the flesh si je bilo mogoče ogledati Vectrixov električni Superbike koncept o katerem sem pisala že pred časom. Strici pri Vectrixu izdelujejo tudi čisto uporabne zadeve – recimo mestne skuterje za fante v modrem. Kul. 

dsc_2142.jpg

 

Malaguti, CPI, Derbi in Generic so predstavili nekaj srčkanih 125-kubičnih modelov v SM in enduro izpeljankah. Kar čedno. 🙂

 

.dsc_2110.jpgdsc_2099.jpg
Svojo SM čudo je pokazal tudi Hyosung. Premore kar 450-kubičen motor (baje naj bi bil na las podoben stari Husi, a glede na to, da na tem področju malce šepam, se bom vzdržala komentarja)

 

Med opremo tokrat ni bilo zaslediti oblikovalskih ali tehnoloških presežkov. Ixon in Berik rineta svoje, Revit je še vedno bmwjevsko uglajen. Shoei je predstavil novo, cestno-terensko čelado Hornet DS, ker se pač spodobi da jo ima v soji paleti, kot vsi njegovi tekmeci. Arai bo prihodnjo sezono ponudil fukiš izpeljanko svojega najbolj prestižnega cestnega modela z grafiko Alda Drudija. Kar čedno. Pri Vemarju se je nekomu skisalo in je naredil Power Puff Girlz grafiko za enega izmed njihovih jet modelov. Kupim takoj! 😛 

dsc_2169.jpg

Kot zanimivost naj omenim, da se je med razstavljavci pojavilo kar nekaj inovatorjev, ki ponujajo takšne in drugačne izpeljanke varnostnih blazin za motocikliste.

 

Sidi je pokazal tole. Mislim da kakršenkoli komentar ni na mestu. Za učke.

 

dsc_2231.jpg

Advertisements

7 komentarjev Dodaj komentar

  1. Onkel PEPE pravi:

    Neutegoma telegrafiram Miklavžu, da mi prinese tiste škornje. 🙂

  2. Schnuy pravi:

    le….se mi zdi, da si prav ti ciljna skupina tehle njami šuhov 🙂

  3. Alla pravi:

    Že pišem Miklavžu/Božičku/ Dedku Mrazu za uno roza čelado!

  4. Schnuy pravi:

    ej, ne se norca delat. una čelada je megastična 😛

  5. Alla pravi:

    saj zato bi jo pa jaz RES imela! 😛

  6. simon gležnjarski pravi:

    Uuu, pa še levi je ta škorenjc srebrnikast – se bo podal k mojim šraufom. Iron on the outside, titanium on the inside. Za špancir po mestu bodo idealni.

  7. Schnuy pravi:

    kar kulski so…bi pasali h kakem srebrnem berikovem kombiju

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s