I’m sorry

..si ne morem pomagat..naročila. (še dobro da gredo tastare combatke k vragu)

tule  

21 komentarjev Dodaj komentar

  1. Onkel PEPE pravi:

    Ja, in kako naj klasično grajen moški kot recimo moi naroči po netu karkoli v upanju, da mu bo vsaj približno prav???? Zlasti frdamane hlače… 😦

  2. Alla pravi:

    Hvala zalink! 🙂

  3. Schnuy pravi:

    😀

  4. Onkel PEPE pravi:

    And sorry you should be. Namreč: kako naj klasično grajen moški kot denimo moi po netu naroči katerokoli cunjo, ki mu bo vsaj približno prav??? 😦

    PieS: jutri grem štrajkat!

  5. anA pravi:

    Kateri model so te tvoje? Pa kolk številko si zase naročila? Mislim, da bom počakala, da jih dobiš in ih prišla probat :P!

  6. anA pravi:

    Našla rubriko “ženska oblačila!… bravo jest! Zdej me pa sam še številka zanima. Alla a ti boš kej naročala? Bi lahko skupaj… Se mi pa ne mudi sploh.

  7. Schnuy pravi:

    čez slabih 14 dni naj bi dobila robo.
    dejta mir do takrat 🙂

  8. vale pravi:

    Šnuja, kmalu v omari enake hlače, vendar črne 🙂

  9. anA pravi:

    Jest bi probala! 😀

  10. Vale pravi:

    anA saj imaš napisan obseg pasu pri hlačah. Zmeri se 😛

  11. Schnuy pravi:

    tale armi šop je kul…čist tko 🙂
    vale čestitkam 😀
    ana dej mir…:D

  12. Vale pravi:

    Tale armi šop je zakon, ker ima za nas ženskice tisto kar ostali pač nimajo. Jaz sem naročila še uno fletkano rdečo borbeno torbo, eno mikico in bejzbol palco. Ko bom velika, bom naročila še jakno s kapuco 😛

  13. Schnuy pravi:

    😀 jakna s kapuco bo tud moja 😛

  14. Schnuy pravi:

    pepe…baje je strice mogoce kontaktirat in zadeve celo probat nekje v LJ.
    se bom spomnila na tvojo klasično gradnjo naslednjič ko bom preklinjajoč lezla na pult da bom dosegla najvišjo polico v kuhinji.

  15. Onkel PEPE pravi:

    Če mi izvohuniš, kje v Lajbahu se da probat cunje & poleg tega posodiš jurja, bom tvoj večni dolžnik 🙂

  16. Onkel PEPE pravi:

    PieS: lahko tudi zradiraš kak moj reply, ki ga je zločinski worldpress fliknil v koš in me prisilil, da sem nabobkal več podobnih. Merci 🙂

  17. Vale pravi:

    Onkel Pepe en armi šop v Ljuwignani je nasproti Gospodarca, več o tem pa povprašaj young Master G.-ja 😛

  18. Onkel PEPE pravi:

    Valewija, v tisti ustanovi nabavljam izključno ročne granate, ki mi resnično pašejo kot ulite. S cunjami pa zaenkrat še nisem imel sreče.
    Vseeno qualla za namig & podavi young Master G.ja, kadar slučajno naletiš nanj 😉

  19. Einherjar pravi:

    nasproti gospodarca sem jaz kupil hlace – zadovoljen. Preko tega army shopa pa imam ze druge cevlje.

  20. Schnuy pravi:

    jaz sem naročila se en pulover in jakno..in sem presrečna… 🙂

    s camo tangicami in krilci bom pa še malo počakala…

Oddajte komentar

