the sob story

Ugotovila sem, da sem sila občutljivo in komplicirano bitje. Pred leti, ko sem prišla v puberteto. To občasno rada pozabim, ker mi komplicira življenje, zato se trudim skriti – kar mi gre od rok precej učinkovito zato sem praviloma v povprečju deležna manj pozornosti in uvidevnosti kot povprečna pupa.

To me moti.

A samo občasno.

Ko pokleknem rabim nekoga, da bi me ujel.

Samo občasno.

 

 

 

 

 

 

 

p.s.: zadeva nima popolnoma nobene povezave s tem. A ob prebiranju tega sem dobila preblisk.

 

p.p.s.: a je kdo reku petek? 😛 ….gremo domov.

6 komentarjev Dodaj komentar

  1. cyc pravi:

    http://www.cartoonstock.com/lowres/wda0175l.jpg 😛

  2. merlo pravi:

    draga schnuy, nimam pojma zakaj ta tekst tako deluje nate, sploh ker znam sama biti veliko bolj komplicirana in obcutljiva od tega (kar si zagotovo ze opazila, ce obcasno pokukas na moj blog). ampak oglasam se zato, ker sem ravno vceraj ljubici rekla, da kako lepo mi je to, da vem, da me bo ujela, ce padem. in nekako se mi zdi, da je to ena pommebnejsih stvari v odnosih. ali kot je zapisala natasa velikonja v neki svoji pesmi: vem, da mi ne bo storila hudega. ali kot ti pravis: ko pokleknem rabim nekoga, da me bo ujel.

    obcutljivost je lepa. 😉

  3. merlo pravi:

    ps. sele zdaj sem opazila, da je link na cel blog in ne samo na zadnji post. ze bolj razumem 😀

  4. Schnuy pravi:

    moje asociacije so bizarne 🙂

    cic ti si osel na kubik 😀

  5. cyc pravi:

    👿

  6. Schnuy pravi:

    kuga pa? 👿
    kdo bo zdej komu “piss off “? 😀

Oddajte komentar

