Čisto Osebni rekordi

Tisti na katere sem ponosna, pa v globalu (pa tudi Globalu) ne pomenijo prav veliko. Recimo moja rekordno hitra menjava avtomobilske žarnice – pred dobrimi tremi leti (ajde) smo za enak postopek rabili dobre pol ure..ali pa smo se po pol ure matranja vdali in šli domov sredi noči samo z eno lučko. Ali letošnji polmaraton s sicer sorazmerno mizernim rezultatom – že dejstvo da sem začela razmišljati o udeležbi dogodka je bil dosežek zame, ki v srednji šoli nisem zmogla pretekati slabih 600 metrov, vsakoletni kuperjev test pa sem enačila z rezanjem pasov kože s hrbta (pa po njem praviloma še pol ure hropla in 15 minut iz pljuč vlekla na dan neko čudno živo oranžno sluz). Pa dejstvo da sem ob vselitvi v hišo to celo prebelila v solo zasedbi…kar se seveda pozna, a dejstvo ostaja. Pa količina kilometrov ki sem jih pretekla letos. Pa količina kilometrov, ki sem jih v svojih časih prevozila (in prehodila) s biciklom po vseh možnih kuclih, grapah, koreninah, blatnih vlakah in peš poteh..in litri švica, modric, odrgnin in nekaj brazgotin, ki še danes nočejo izginit (tista na desnem komolcu je posebej zajetna in fukiš in sem nanjo kar malo ponosna… :D) Pa serija dvatisočakov na katere sem zlezla sredi zime po (vsaj)meter globokem snegu.

Eniuej…moji osebni »rekordi« so moj dokaz , da MM ni samo majhen, štorast in krampast knjižni molj, ki se bolje kot med barbikami znajde v dedkovi garažni delavnici – takšnega so sproducirali starši. Da nisem samo šlampasta, ampak tudi trmasta in predana cilju, ki si ga zadam. Da sem pridna (ampak ne vedno in povsod). Da nisem vedno štorasta (ampak samo večino časa). Da se (občasno celo) znajdem in da nisem vedno nesamostojna in hlodasta. Da nisem inertna in lena ves čas, ampak samo tako delujem (ehm), ko me v to »prisilijo« »okoliščine« (khm :S) – kot sta pred časom ugotovili anA in Alla.

Če vzamem taveliko lopato in konkretno naložim :mrgreen: :

 

Da sem zelo vsestranska, ker počnem poleg stvari, ki se navezujejo na moje delo tudi celo goro drugih zadevščin, ki se nikakor ne vklapljajo v ta okvir – srečujem in spoznavam med seboj tako različne si ljudi, da sem se odvadila ukalupljanja. Kar je kul in mi neizmerno olajša vsakdan – z užitkom berem izvirna Šejkspirjeva dela ali Kafko (oh, kok sem jest fajn 🙂 ) in kljub temu tudi presedim po ure in ure v kafani ob popolnoma neinteligentni, banalni debati in v njej resnično uživam (dokler razprava ne teče o kozmetičnih pripomočkih in potencialni jebačih z zlatnimi lanci in mećkami * 😛 ). Da se ne obremenjujem z izobrazbo človeka ki mi poda roko, a kljub temu cenim razgledanost in širino pogleda.* *
Moja mala »jebanja« s stvarmi, ki nimajo popolnoma nobenega globljega pomena za širšo okolico so del mojega fundamenta zadovoljstva. 😉

 

 

In za konec še rekord svoje sorte, ki ga je postavil moj dragi med Milanom in Ljubljano (Šiška) in si brez dvoma zasluži omembo: 3h 33min….priti kul ha? (seveda se mi zdi strašno fajn in lahko bivam v utopiji, da bi vozil počasneje, če ga ne bi čakala)

 

 

 

* dramatiziram za boljši učinek. Žensko obdelovanje potencialcev je pogosto neprimerno bolj nagnusno od moškega »Kaj bi ji delal.«

** Milo rečeno. Sicer menim da si formalno izobrazbo lahko zataknemo zelo globoko v analno odprtino. A o tem drugič.

8 komentarjev Dodaj komentar

  1. Priti kul je podatek, da ima tvoj dragi helikopter. 🙂

  2. Alla pravi:

    Naj si kupi še podmornico. S helikopterjem sem se že peljala (spet se hvalim ;))

  3. Schnuy pravi:

    :mrgreen:

  4. Dani pravi:

    draga, si slišala? čelikopter..i wish..

  5. Schnuy pravi:

    no, a ni na garaži prostor za pristajalno…zadevo – karkoli že je 🙂

  6. A pri vas ustanavljate kakršenkoli obrat za proizvodnjo karamel? Baklav? Rahat lokuma? Česarkoli z velikansko vsebnostjo cukra? 😛

  7. Schnuy pravi:

    ne (glih) ..to je brezpogojno domena alle in pikija 🙂

  8. Alla pravi:

    Priznam! 🙂

Oddajte komentar

