Update

Čisto mimogrede.

Danes je delovna sobota. Pakiramo decembrsko pošiljko. Jutri zavežemo pentljo in jo pošljemo v tiskarno.

Res.

Včeraj smo mojstri T2 zvrtali par lukenj in zmontirali tisto grdo škatlico na steno moje delavne sobe..doma seveda. V službi bodo do nadaljnjega blondinke še naprej brez najave pulile kable iz stene.

Moja Motorola je dobila novo baterijo. ( hvala Dedek Mraz 😛 )

Ana in Alla sta pomerili tiste kulske armi hlače in ugotovili da imam prav, ker so jima prav… (ker imam jaz vedno prav) 🙂

Polovička je bil odsoten zaradi popivanja s kolegi 😀 (res je nemogoč)

Danes je poštar prinesel jakno in pulover – a bosta morala počakati do ponedeljka, ker gotovine žal ni bilo v žepu v danem trenutku..vraga!

 

in the mean time ….khm…

 

ja? ne?

raje škornje s štiklo?

eh dileme.. 😦

14 komentarjev Dodaj komentar

  1. mojgap pravi:

    A sta najini polovički morda skupi ratali nemogoči? Sem imela pa pol cel večer monokomedijo z mojim dragim v glavni oz. itak edini možni vlogi. 🙂

  2. Schnuy pravi:

    jaz uradno ne dajem izjav na to tematiko 🙂 (ne smem, da ne pokvarim splošnega vtisa…baje se za dobrim in hitrim konjem praši – tako mi je nekdo včeraj prišepnil na uho 🙂 )

  3. Vale pravi:

    Tele American flag so mi ogabne …

  4. Schnuy pravi:

    še dobro da zastava ni ameriška 🙂
    čisto črne so brezvezno dolgočasne..

  5. Vale pravi:

    Vem, da ni, lahko bi bila tudi afganistanska, ko bi mi še vedno amerikansko delovalo … če pa gre samo zaradi dolgočasnosti, pa si raje rdeče pike omisli. Ali pa veš kaj bi razbilo totalno dolgočasnot, podoba Janeza Janše 😛 …

  6. Schnuy pravi:

    rdeče pike bi šle…JJ je uporaben kvečem kot odvajalo.

    črni so še vedno boring. 😀

  7. Vale pravi:

    Da so črni boring, ne zanikam, kot tudi ne zanikam, da so dolgočasne zastave. Ampak lahko, da sem dolgočasna samo jaz, ker se mi ne da delat, pa ti mal nabijam … 😛

  8. Schnuy pravi:

    😀 … samo ne v prazno…

    pomoje rabiš Cica na msnju 😛

  9. Vale pravi:

    A si zmešana? Aja, ja si. Vseeno, ne treba mi cica mica …

  10. Schnuy pravi:

    vraga 😀

  11. cyc pravi:

    No, obstaja “srednja pot” a ne. Potrebuješ bulerje s sliko Vale. To bi razbilo monotonost, ne vem pa, kako bi bilo z odvajalnimi učinki …

  12. Schnuy pravi:

    auč 😀 ….

  13. klimbra pravi:

    cyc…..pod pasom ne vela!!!!!!
    🙂

  14. Schnuy pravi:

    no, pri decih ne velja ker ste pussyji… 😉

Oddajte komentar

