nekaj res …čudnega

na dan

r1-schubert-kahla.jpg

Tole je šubertova R1. Model ni nov. Na tržišče je prišel v začetku letošnjega leta. Najbrž kot odgovor na očitke, da Schubert izdeluje samo potovalne “akvarije” in “kahle” za japijevske voznike skuterjev. Tako je bilo namreč slišati.

R1 je namenjena voznikom super-športnikov. Pri Schubertu so se celo potrudili z nekakšnimi, rahlo štorastimi tribal vzorci. Rahlo okorno.

Zakaj sem jo navlekla na blog?  Ker sem dopoldne porabila za to da sem jo pofotografirala in uredila fotografije, ki bodo šle v objavo.  Pa tudi zato, da mi objektivna očesa povedo, če je tole res tako čudno knedlasto oblikovano kot se mi zdi..ali zgolj sanjam.

P.s.: Razmišljam zgolj o všečnosti čelade za očesni živec.

r1-schubert-kahla2.jpg

12 komentarjev Dodaj komentar

  1. Vale pravi:

    Na uči všeč, oblikovno kot barvno. Drugače pa … moja bučka je XS z močnimi ličnicami, kar pomeni, da mi nanjo paše bore malo modelov. To sezono še ostajam pri Suomiki, potem pa bomo videli kaj novega bomo nabavili 🙂

  2. Onkel PEPE pravi:

    Mater, že celo uro bolščim v kahlo, pa mi moj očesni živec še ni prišepnil:

    “Tole pa mi2 morva met, pa naj košta, kar hoče”

  3. cyc pravi:

    Kako, a ta pa nima dvižnega nagobčnika? :mrgreen:

  4. Schnuy pravi:

    ker ga nima 😀 …ker je SS čelada in zato da maš ti kej za prašat 😀

  5. Goldie pravi:

    HA ha, šubert se nej še naprej z musko ukvarja!

    Prave čelade so iz karbona, ostale gfk so tku vse enak ne- varne in iz tega sledi, da več špage da več muske (ne vem če je to pol dlih šubert). Pod čelado pa tko al tko piha pr vseh. Men je še najbolš shark.

  6. Schnuy pravi:

    vsakemu svoje.
    samo da so karbonske čelade malo pretrde in sumljivo absorbirajo silo udarca…in da so sharkice (khm) pač …ne….ne bom več 🙂

  7. Anonimnež pravi:

    Predvidevam, da si sprobala že veliko čelad, res me zanima katera je po tvojem okusu the top, po blaženju hrupa, meglenju in po ceni.

  8. Schnuy pravi:

    Shoei.

  9. jaz pravi:

    ja, ma cena me nič kaj ne privlači, ne vem, če je toliko vredna??

  10. Schnuy pravi:

    moja glava je vredna te čelade. 🙂

  11. jaz pravi:

    Predstavljaj si, kaj se zgodi z notranjostjo “kurjega” jajca, ki pade z višine 20 m, jajce pa je varno odeto v varno in trdno lupino. No nekaj podobnega se zgodi z našimi možgani ko z glavo udarimo v oviro pri veliki hitrosti. Glava stoji skupaj-saj je zaščitena s kvalitetno čelado, vsebina pa je pošteno razžvrkljana. Zato me zanimajo čelade, ki lepo tesnijo hrup in se med vožnjo ne meglijo, pa seveda, da so lahke za nošnjo. Če padeš pa preživiš brez poškodbe ali pa ti ni pomoči, na travmatologiji pristanejo redki.

  12. Schnuy pravi:

    Shoei 🙂
    na travmatologiji jih je malo morje.

Oddajte komentar

