Mkšit perla

..in hkrati tudi prva letošnja. Z Danijem sva danes zavandrala v Mcdonalds…ker so v moji shrambi samevali makaroni, pločevinka tune in ..še nekaj napol neužitnega. Alora. Pobasala sem ene kurje jebice in velik pomfri (ne vem zakaj sem naročila velikega, ker ga na koncu nisem mogla pokonzimurat, ampak pustimo podrobnosti), potem pa vtaknila nos v hecne krogce na embalaži – še nikoli jih nisem videla.

Mkdonauds že nekaj časa svoje stranke z razpredelinicami na embalaži svoje stranke vestno informira o prehrambeni in kalorični vernosti njegovih artiklov. Fajn 🙂

ampak …da je človeku jasno kaj vse tole pomeni ..etc..mora najprej odpujsat na spletno stran www.mcdonaldsmenu.info/menucal.jsp

Pa pustimo to, če se bo kdo želel informirat o količini nesnage, ki jo vnaša vase, se pač bo.

Še vedno pa me nekoliko bega zapis na embalaži malega in velikega ovcrtega krompirčka (faking pomfri)..kako so lahko vrednosti malega pomfrija odstotkovno drugačne kot tiste v velikem (pomfriju seveda)?

mcmagic.jpg

Je mali pečen v drugačnem olju in po drugačnem postopku? Gre v resnici za čisto drug prehrambeni artikel(j)?

Al kaj? 🙂

in še neka druga resnica provided by cycko

17 komentarjev Dodaj komentar

  1. SiR pravi:

    PRavzaprav si se ravnokar včlanila med funkcinalno nepismene.

    Če bi pozorno prebrala, bi videla, da tam piše deleš predvidenega dnevnega zaužitja določene vrste sestavine. Na kratko – kak procent maščobe, ki jo dnevno predvidoma moraš zaužiti, boš deležna z zaužitjem tega krompirčka.

    Voila.

    PS: zakaj to vem? Ker sem pred časom gruntal, zakaj se po mcburgerjih samih ne redim tolk zlo, kot če tolčem tudi po pomfrijih.

  2. Schnuy pravi:

    zato sprašujem…ker mi ni jasno 🙂
    kdo je zdej tle nepismen.

  3. j pravi:

    Kolega, ki vodi enega izmed McD, je izjavil, da imajo dalec najvec kalorij razne omake ter prelivi. Se dobro, da jih tudi drugace ne jem. 😉

    Se ne trik kako dobiti (res) svez burger (sicer imajo hude “TTL” (time to live) za hrano in vse kar ni predano v 5 minutah gre v smeti):

    naroci neslan pomfri ter burger brez cebule in/ali kumarce.

    Sicer sam prisegam na “chicken salad”. O:-)

  4. Onkel PEPE pravi:

    Moram priznati, da zelo dosledno ignoriram razne informacije na embalaži od futra. Vključno s tistimi o roku trajanja. Glede tega se že preko pol stoletja zanašam na svoje vohalo, pa tudi na vizuelno ugotavljanje pokritosti artikl(j)a s plesnijo. Zaenkrat sem še živ, torej zgleda, da sistem deluje.

    Info o kalorični vrednosti seveda elegantno spregledam in pošljem v boj svoje brbončice. Ki rade prevzamejo vlogo dvornega preizkuševalca in mi vdano suflirajo, katere zadeve si zaslužijo naziv “hrana” in katere ne. No, majstr Mekdonald je v tem rangiranju že v prvem krogu bedno pogorel, potem pa še parkrat v repasažu.

  5. Vale pravi:

    Že od svojega 22 leta vztrajno ignoriram Mekdonaldsa, ki so ga na moje veselje pred leti na Obali tudi zaprli in ga tako zdaj tja do Ljubljane sploh ni. Vanj bi zavila le v primeru, da bi na primer po pomoti pristala na Kitajskem in mi ne bi imeli ponuditi nič drugega razen psov in mačk, pa še takrat bi temeljito premislila 🙂

  6. Alla pravi:

    Že uvodna Mcšitova stran mi je všeč: Užitek v uravnoteženi prehrani.
    A ni to že zavajanje potrošnika?

  7. Dani pravi:

    ni zavajanje..maš solatko, krompirček, meso, sladico, pijačo..
    uravnoteženo si pa lahko različno razlagaš..
    drugo bi bilo če bi napisali zdravo..
    McDonalds prov sede včasih..

  8. Schnuy pravi:

    me ne zanima nič sploh…men je blo čist ok 🙂

  9. Alla pravi:

    No, ja……saj cca 2x letno si ga privoščim in požrem skoraj vse kar imajo na meniju.
    In sem povsem srečna. 🙂

  10. merlo pravi:

    dolga leta sem se sla nasprotovanje Mc-u, potem pa ugotovila, da mi vcasih prav pase. glede kalorij in ostalih vrednosti pa se ne sekiram prevec, ker sem itak vsejed in se mi za vecino hrane niti priblizno ne sanja koliko je “vredna”. zato lepo ignoriram vse tiste znakce in – uzivam…

  11. Schnuy pravi:

    mene so strašni zintrigirali, ker so tako lepo pisani in okrogli 🙂

  12. Vale pravi:

    Meni iz vidika okusa niti ne bi bil slab in nimam nič proti njim. Sto okusov cca 200 sis al kako že. Se mi zdi pa malo preveč dati za minimalističen hamburger, pos(c)ano solato, umeten pomfri in kokakolo cca 5 €. Halooooooo. In potem človek stopi skozi vrata in si reče, hja, zdaj sem pa lačen postal …

  13. cyc pravi:

    Hehe 😀 Sem zdajle pogledal sliko mcmagic.jpg … in videl, v čem je fora procentov, o katerih mi je razlagala Šnuj 😛
    Pa ste že ugotovili da so to dnevne priporočene vrednosti 😀

  14. SiR pravi:

    Cyc – niso dnevne priporočene vrednosti, pač pa deleži priporočenih vrednosti.

  15. cyc pravi:

    Ja, imaš prav – narobe sem se izrazil. 🙂 Mislil sem rečt, da ne gre za deleže beljakovin/maščob/ogljikovih hidratov v tej hrani, pač pa za deleže priporočenih dnevnih vrednosti za te sestavine.
    Kot je razvidno z embalaže, so ti deleži za 2000kcal dieto.

  16. Schnuy pravi:

    pardon moji nevednosti.
    ampak, a ni teh 2000 kcal malo veliko?

  17. cyc pravi:

    Ne tolk veliko kolikor je problematično da se moraš temu sranju vseeno na široko ognit – ne glede na kalorije. That’s why it’s called *junk* food. 🙂

Oddajte komentar

