Nebuloze o kot beli dan jasnih zadevah

In o ženskah namreč. Pa o mojih in njihovih potrebah. No, o tem kaj želijo in zakaj ter o tem kaj v resnici potrebujejo sodijo v segment znanstvene fantastike. Celo zame. In ja, spet razmišljam o banalnih stvareh, ki so spodobnim Coprnicam (s klubsko izkaznico ali brez) in Veprom jasne kot beli dan.

tudi današnje razmišljanje sodi v kategorijo “not 2 bo taken 2 seriously” (v bistvu uvajam novo kategorijo :mrgreen: )

Priznam, oče je hotel sina. Pa vendar se mi žensko potrjevanje skozi partnerski odnos in »njihovega moškega« zdi vsak dan bolj bizarno in podobno nečemu kar neizbežno koraka po poti samodestrukcije.

Ne zamerite mi, nisem feministično navdahnjena (v resnici sem obupno dinozavrsko-konservativna), pa tudi moški se mi niso zamerili..pa vendar – za svoje prosperiranje, zadovoljstvo in samouresničitev (jeah, do it to me baby) ga ne potrebujem. Tudi za normalno ugoden potek dneva ga ne potrebujem, ker mi moj avto dovoli, da mu sama zamenjam pregorelo žarnico, ker lahko sama prebelim hišo, če se mi zdi potrebno in ker cunje, če že, rada nakupujem v solo izvedbi (da mi ni treba poleg vseh cot gledat še kislega ksihta in poslušat: »A si že?«) Kar seveda ne pomeni, da ob sebi ne želim čutit tistega »special someone« s katerim zvečer zlezem pod dekco, se stisnem v objem in zaspim..ali pa tudi ne…in sem neizmerno hvaležna, da sem tega lahko deležna. A brez njega lahko bivam brez občutka, da sem za karkoli prikrajšana.

Svoje identitete za dobrobit partnerskega odnosa ne spreminjam. Ne več. Ker sem zadovoljna z grobim orisom MM (eh, finese). Se samo prilagajam, pa še to vsako leto težje in z več premisleka. Da, če menim, da bom s prilagojenim stanjem zadovoljna in bo v odnos prineslo »the greater good« ali če me zadeva zabava..

»Moj moški« se bo pač sprijaznil z dejstvom, da je »samo« polovica najinega odnosa in ne center mojega sveta. Ali pa ga ne bo. Odnosa namreč.

Ker potrebujem prijatelja, kateremu bom lahko zaupala svoje nebuloze, ne obešalnika na katerega se bom nepretrgoma obešala.

Ker rabim »sodelavca«, ki mi bo pomagal rešiti težave ali izpeljati »projekt«, ne očeta pri katerem bom iskala potuho.

Ker rabim kompanjona za neumnosti in bedarije, ki me pozna, ne razstavnega primerka, ki bo flikal mojo skrhano samopodobo.

Ker rabim jebača, ki bo užival z mano in ne vibratorja.

Ker sem tudi jaz »samo« polovica tega odnosa in se tega zavedam. Nočem drugega in bom za našteto neskončno hvaležna – brez tega pa živela naprej popolnoma brez težav.

V trenutku, ko bom začela požirati svojega partnerja, na silo spreminjati sebe ali njega, da bova jaz ali on izgubila svoje bistvo, samostojnost in pozabila na to kdo sva…

Res… obupna vešča sem.

Ko spijem čarobni napoj, postanem popolnoma povprečna, rahlo konservativna gospodinja, ki trikrat na teden posesa dnevno sobo in kuhinjo, obeša perilo, pobira štumfe, hodi v trgovino, postilja posteljo, gostom uslužno skuha kavo, drgne sekret in banjo, pomiva posodo in hodi v službo. Tako kot moja mati in njena mati pred njo (how epic 😎 )

 

epilog današnjega nakladanja: če niste zadovoljne same s seboj in ne znate bivat v solo izvedbi, kateri lažnivi hudič vam je na uho prišepnil, da bo v dvoje lažje?

38 komentarjev Dodaj komentar

  1. Alla pravi:

    Šnuj, si poleg kave dobla še pojočo travico? 😛

  2. Schnuy pravi:

    jep..ti je nisi?

    aja…z računom je bila 😉

    eniuej, grobo se sliši, pa vseeno mislim da človek na rabi nekoga, ki mu bo kompliciral življenje, ampak nekoga ki ga bo dopolnjeval in znal rinit zadevo v smer v katero hočeta oba.

    ne da se mi delat danes, kot ste najbrz ze ugotovili.

  3. Alla pravi:

    Koza! 😛
    Jaz obkofetne modrosti zadržim v glavi, itaq bi bilo čisto preveč šokanto, če bi taiste ugotovitve brali še na mojem blogu.
    Bi me kdo še plagiatorstva obtožil.
    Grem si raje čarovniško izkaznico sprojektirat 😀

  4. Schnuy pravi:

    ti jih lahko tvistaš po svoje 😀 da ne bom samo jest bedarij stresala vsakič, ko se mi zazdi, da je ta ali on segment populacije fukjen v glavo beyond vseh meja in mi niso jasne čiste osnove eksistence.

    Ženske in njihova samorealizacija skozi frajerja..ja pa ja de… (zli duhovi v lobanji (copyright by Mr.A) mi pravijo, da lahko takšnim damam brez slabe vesti predlagam sterilizacijo, da se imbecilne ideje ne bi širile na potomce, ampak ne bom podlegla zlim glasovom)

    faking zavožena generacija…

  5. Schnuy pravi:

    v bistvu bom uvedla vizo in nato še dodatno avtorizacijo za vsak poizkus komunikacije z menoj 😀
    in VIP listo.

  6. Dani pravi:

    hmmm

  7. Schnuy pravi:

    povej..

  8. Alla pravi:

    😆
    upam najmanj na povsem unikatno VIP karitco

  9. klimbra pravi:

    Teyka…….kaj te je tako zrevoltiralo??????

    Jebat ga……tut jest sem firbčen 😉

  10. Schnuy pravi:

    tejka je bila z J 🙂 … zrevoltirala me je vsakodnevna budalaština s katero se človek nehote srečuje…
    no, pa z allo sva imeli kofi afternoon 😛 …v bistvu je alla kriva za 50 % mojih prebliskov

    naj razume kdor more 😀

  11. klimbra pravi:

    Ne razumem……sicer pa to itaQ ni nič novega.

  12. Vale pravi:

    V bistvu nisi povedala prav nič novega … ampak ker si v uvodu napisala, da gre za “not 2 bo taken 2 seriously” naj ti bo … si pa malo kontradiktorna, ko praviš, da hočeš prijatelja, kompanjona, jebača, sodelavca, skratka en tak fleten multipraktik v moški podobi, obenem pa govoriš, da je to ipak samo tvoja polovica ondosa in pika. Center sveta je marsikaj, včasih tudi polovica odnosa … včasih smo to mi sami, včasih prijatelji, včasih pa totalno nepomembne zadeve iz vidika drugih. Tako, da tako je in pika ne bo držalo 🙂

  13. Schnuy pravi:

    vale – prijatelji, kompanjoni, sodelavci in jebači imajo svoje življenje in ga z menoj samo delijo…obešalniki, vibratorji, nadomestki očeta in asistenti pa so na tem svetu samo za svojo damo.

    in kaj bi lahko ponudila svojemu partnerju, če bi se moj svet vrtel samo okoli njega?

    in vsega skupaj res ni za jemat preveč resno 😀 … prej popolnoma neresno in kr neki 😛

  14. Vale pravi:

    Preberi še enkrat, ne govorim o tem, da bi se svet vrtel samo okoli njega … Sploh pa pri partnerskih odnosih ne gre posploševati … vsak pač ima ali pa išče svojega idealnega 🙂 … nekomu je vibrator čisto dovolj …

  15. Schnuy pravi:

    se ti zdi obešalnik/vibrator/oče/ata/mama/teta/ stric bolj sprejemljiv multipraktik?
    meni ne..oziroma nimam želje da bi si ga lastila.
    tole moje bluzenje niti ni recept nekomu tretjemu kako naj oblikuje svoj odnos. je samo moja nebuloza o meni sami… u know that 🙂

    prav zivce parajoče je cviljenje damic, ki si izberejo ali oblikujejo obešalnik, čeprav v resnici ni tisto kar rabijo..ampak to je pač kul in in in dabest ker daje potuho in podpira žensko lenobo.
    tiste, ki resnično rabijo takšen obešalnik so tiho, ko ga dobijo.

  16. klimbra pravi:

    Napača…..draga moja Šnuja……takrat se šele začne jokcanje…..pa cviljenje, češ, kako so nesrečne…….in trenutek , ko postanejo samske se približuje s svetlobno hitrostjo. Trk je seveda pri teh damicah nadvse boleč…..znajdejo se na realnih tleh, a v svoji zaplankanosti ne vidijo niti centimetra pred nosom, pošiljajo sončke vsem, ki jim pihnejo na dušo………vse abotnosti, ki jo nosijo v sebi……..pa tako ali tako ne vidijo!!!!!

    Torej………vibrator je ultimativna rešitev!!!!!!

    Čist tko BTW……..pravjo d tut tipi, ki so vešči tega,…….znajo v njihovi priročnosti prav zavidljivo……uživati!!!!! 😉

  17. Schnuy pravi:

    razpredam o “rabim” in želim” in v teh dveh besedah vidim veliko..ne..ogromno razliko.
    Želim še ene škornje s peto..rabim superge… 😛

    o katerih vibratorjih razpredava v resnici? 😀

    p.s.: kako daleč sta z Mačko :mrgreen:

  18. klimbra pravi:

    Tik pred poroko………. 😉

    Rabim……želim…..huh, zdej si mi dala mislit!
    Bom malček vulgaren…….Želm nekaj, kar imate samo ženske…….a zato si rabim to, kar imamo samo moški.
    BTW….hermafroditi izuzeti!!!!

    Kar se pa vibratorjev tiče…….jaz večkrat “vibriram”…….predvsem takrat, ko imam pomanjkanje cukra. 😀

  19. Schnuy pravi:

    res si vulgaren Klimbra 😀

    Fej te bodi :mrgreen:

  20. klimbra pravi:

    Preproste besede…..povedo vso resnico.

    Vem….Šnuja…….in kesam se!!!!

  21. Schnuy pravi:

    le daj 😀
    pa ne opravljaj me več 😀

  22. Vale pravi:

    Z damicami, ki jokajo nad “obešalniki” se že nekaj časa ne ukvarjam več. S svojo asocialnostjo sem jih nekako skenslala tudi iz kroga tistih, ki bi to nehote počele ob kufetkanju. Tako tudi ne vem kaj je kul in in. Meni osebno pa ni sprejemljivo nič od zgoraj napisanega in naštetega. Sprejemljiv je tisti in tisto kar imam. That´s it. Pika. Konec 🙂

    BTW si vedela, da Klimbra ne zna uporabljati telefonskega imenika?

  23. klimbra pravi:

    Mal te pa morem……se ti ne zdi?????

    Ma….k mi včas tko “tajkunsko” deluješ.
    Pišuka…..še jaz nimam vedno piva v hladilniku…………

    Sicer pa….hihihiihihihihihi

  24. klimbra pravi:

    Napača…..klimbra je iskal ime…….v imeniku pa je popolnoma drugačno.
    Sem pač spregledal………..vem…..optik že dolgo časa kliče!!!

  25. Vale pravi:

    Klimbra pojdi v tečaj uporabe interneta 🙂

  26. klimbra pravi:

    Da draga!!!!!
    😉

  27. klimbra pravi:

    Mimgrede…….teško se je priključiti na internet……….na cesti…pred poslopjem tehničnih pregledov………ko držiš v rokah leto star telefonski imenik, ki si ga z veliko potrpežljivosti izprosil od birokratov!!!!!

  28. Vale pravi:

    A si ti slišal že za informacije? Lahko jih z mobitelom pokličeš 😛
    Moraš pa priznat, da sem bila sila prijazna, da sem se ti sploh oglasila 🙂

  29. Schnuy pravi:

    :mrgreen:
    vale- sem zadnjič ko sem bla v piranu hotela poslat sms da te tud pod razno ne bom poklicala za kavo…pa sem bila brez tvoje telefonske..tako da trpi..

    klimbra – “tajkunsko” ..sej je bil pust, ne? 😀 tudi najbolj pohlevna bitjeca se lahko včasih malo repenčimo

  30. Vale pravi:

    Pismo, pa Klimrbo drugič pokliči in ti bo dal mojo cifro. Če bo seveda znal v mobilnik pogledati 😛

  31. Fritz pravi:

    Tole nakladanje je…je…težko doumljivo. No, saj je itaq namenjeno ženskam. Mi je pa zato slika toliko bolj všeč. Very female, somehow 😈

  32. klimbra pravi:

    Šnuja……ker vem, da Valewija ne prenese podajanja njene cifrice v vesoljnem spletu……ti jo zaupam ob prvem kofetkanju na balkončku………..

    Seveda, dan in uro, boš določila ti……….. 😉

  33. Schnuy pravi:

    dil klimbra.
    pivo je. kava je. balkon je..in jaz sem obljubila da se oglasim pri vama…morda celo polovičko privlečem sabo, da ti čestita za poroko z mačko :mrgreen:
    jutri odpade ker imam na sporedu zvečer polslužbeno večerjo…če cez vikedn na bosta tokom dneva romala naokoli, se morda oglasim se preden pade mrak 😀

  34. SiR pravi:

    Saj se ne morem odločiti, kdo od vas je slovenska Oprah – Šnuja, Vale ali Klimbra? 😛

    Drgač pa – dost pametn zapis. Zdaj pa samo še v prakso spravit.

  35. Fritz pravi:

    Hear, hear..Dr. Phil speaketh 😆

  36. Vale pravi:

    SiRče nea se ukvarjaj s takšnimi razmišljanji, ker te lahko začne boelti glava …

  37. SiR pravi:

    Moja glava ne boli več sploh. Votlo deblo ni nikoli črvivo. : )

    Pa lep pozdrav vsem, ki me poznajo.

  38. Einherjar pravi:

    In celem 5.c OS zgornji hotic.

Oddajte komentar

