Danes zabušavam

na dan

Zabušavanje sicer ni izrazito redek pojav v mojem repertoarju, a danes sem z njim izrazito zadovoljna. Ker je še vedno delavnik, ker se za ta frej dan ni bilo potrebo borit na žive in mrtve in ker me skozi okno žgečkajo sramežljivi sončni žarki.

Me iz kontent 🙂

6 komentarjev Dodaj komentar

  1. Fritz pravi:

    Welcome to the club. Danes. Ker ne veš, da je zabušavanje v rednih obrokih lahko prav, ampak res, prav prijetno. Še najboljša in najbolj zanimiva tlaka rata prejkone rutina.

  2. Fritz pravi:

    Ups, ni šlo in sem refreshal in lej ga zlomka, dva komentarja. Nisem kriv, prisežem 😎

  3. klimbra pravi:

    Prišel na šiht ob 8,00……odšel ( na teren seveda )…..ob 8,30……..

    Jap….prijetno je lenariti!!!!!!

    Najlepše pa je, ko pogledaš na delovno mizo……in presenečen ugotoviš, da si bil prejšnje dni tako……..priden…….da je popolnoma prazna!!!!!!
    Jaz sem Tzar!!!!!!!!!

  4. Alla pravi:

    Njah……zakaj moram pa jaz delat?
    Zunaj pa sonček, doma pa pasje krdelo in fotoaparat?
    Ni pravice na tem svetu 😐
    (malo pretiravam, ni mi hudega :P)

  5. klimbra pravi:

    Alla…..svetujem en obsežni ifarkt….pa še kakšno kronično bolezen……pol si pa zmagala!!!!!

    A sem omenil…..da ti potem še mesečno pripada cca 100 Evrotov invalidnine…….pa nalepke za parkiranje na rezerviranih parkirnih mestih……pa nižja registracija?????? Nisem??????
    No sem pa zdele!!!! 😉

  6. Alla pravi:

    Pha…..Klimbra, hvala, ampak ne hvala! 😛
    Mi je v bistvu čisto krasno na tem svetu.
    Lahko pa se prideš prepričat 😉
    Pivo je še vedno v hladilniku 😉

Oddajte komentar

