Njami avtomobilčki

Prihodnji teden so mi obljubili testno transalp..kar lahko z večjo gotovostjo kot trontelj napove, da bo prihodnji teden snežilo. Ali pa vsaj zelo konkretno deževalo. (itak, ko ima človek dela norije proste dni, se sonce skrije in vreme skisa) Bencinske gušte bom zato še malo nafutrala z avtomobilčki.

Shelby GR1 (letnik 2004 je za moje oči sicer bolj všečen) ford-shelby_gr1_concept_2004_800x600_wallpaper_01.jpg

Shelby Cobra

mercedes-benz-slr_722_edition_2007_800x600_wallpaper_03.jpg

Mercedes Benz SLR 722

saab-aero_x_concept_2006_800x600_wallpaper_02.jpgSaab Aero X Concept (veri všeč, Saab je še eden na katerega se rada slinim)

lamborghini-gallardo_nera_2007_800x600_wallpaper_02.jpg

Lamborghini Gallardo Nera (italijani so prevulgarni za moj okus, ampak tole prođe 🙂 )

ford-f-150_platinum_2009_800x600_wallpaper_01.jpg

Ford F 150

13 komentarjev Dodaj komentar

  1. Vale pravi:

    Šnuja zberi se, Valentinovo je mimo …
    a) objavi prave fotke 🙂
    b) torntelj?

    😛

  2. Schnuy pravi:

    fotke so prave..in pardon za zatipk..

    če kdo meni da je linkanje bad, bomo fotke pač kradli 😡

  3. Onkel PEPE pravi:

    A smo po novem pleh fetišisti? Al qua? 😛

  4. Schnuy pravi:

    tako kot sem vedno bila..latentna 🙂
    zdravim frustracije :mrgreen:

  5. Vale pravi:

    No, pol pa jaz nisem bila zbrana. Prej so bile zadnje štiri iste … 🙂 …

  6. Schnuy pravi:

    ja ..nekomu ni kul da sem linkala…linkala sem prav..pa tudi ti si prav videla da niso prave 🙂

  7. klimbra pravi:

    Tamalu…….a se je teb od viška dela…..začel malček……”Cufat” ?????

  8. Schnuy pravi:

    mičken 🙂

  9. Dani pravi:

    ljudje čudno vplivajo nanjo 😀

  10. Schnuy pravi:

    ja. 🙂

    sicer živim v črno-črni temi najgostejše pra-hoste in jem s tal skupaj s psi 🙂 (v bistvu…skor nice thougt )

    klimbre pa sploh ne bom komentirala. kot da ne bi vedel, da sem pred leti na siolu predrkavala samo avtomobile. 😡

  11. Sandi pravi:

    tule je pa moj mali seznam: http://www.sandi.si/?page_id=253

  12. Schnuy pravi:

    definitivno tole 😛

    čeprav tud tole ni švoh :mrgreen:

  13. Sandi pravi:

    tole je pa absolutna rariteta vseh raritet 😀

Oddajte komentar

