prva pela 2008

dsc_3152.jpg

Do Socerba, pa vikiburgerja (al kaj je že tista zadeva na Črnem Kalu) in počasi domov. Čedno. 🙂

Nova Transalpa pa ni samo na novo našminkana ampak tudi zgledno upgrejdana. Kar fletno bolj poskočna od stare in lahkotnejša – morda na hitro podobna Aprilijinemu Pegasu Strada (pa spet ne toliko, da bi bil človek v dilemi ob nakupu). Zelo všeč. Fantje na Hondi so mi v minuti zmontirali tudi tanizek sedež, ki se obnese odlično…moje nožice so pač kratke in so ga zelo cenile. Rit se ni pritoževala. 🙂

dsc_3123.jpgdsc_3105.jpg

dsc_3163.jpg

Pa še moj asistent dneva, ki si zasluži desetko za uslužnost in potrpežljivost.

foto: Moi

12 komentarjev Dodaj komentar

  1. tasteoftravel pravi:

    lepo lepo. Se očitno začenja a? 🙂 Še mal stopinj, pa smo tam.

  2. SiR pravi:

    Tadruga fotka transalpke je huda (una z ful popačeno perspektivo). Zgleda skor k kak futurističn V-max Š-max 😀

  3. klimbra pravi:

    Jest bi tut pelal……….
    Kok sem fouš

  4. Schnuy pravi:

    🙂 evo danes je na sporedu “ponovi vajo” – makadam edition.

    včeraj me je “napihalo” , ampak aspirin dela čudeže…

  5. Ivan Grozni pravi:

    pha … tu doli se nonstop vozimo. Žabarji pa res znate iz vsake stvari narediti megadogodek. 😛

  6. Schnuy pravi:

    mi tu gori pa nonstop laufamo, medtem ko se v klimatsko ugodnejšem podnebju na obali zmrdujete nad “mrazom” 😛

  7. Ivan Grozni pravi:

    bolje se je zmrdovati nad mrazom in se voziti, kot pa čakati na prvo pelo in vmes laufati 😛

  8. Alla pravi:

    Šnuja je mela tesni moped in za vikend kljub temu ni deževalo?
    Mogoče pa uni tam zgoraj vseeno obstaja. 😛

  9. Ivan Grozni pravi:

    Itak da obstaja. Reče se mu E= mc2 :>

  10. Vale pravi:

    Ekhm Šnuja, če človek ne laufa se pač ne more zmrdovati nad mrazom 😛

  11. Schnuy pravi:

    eniuej…
    temperature in vreme so bili naklonjeni izletkarjenju in Moi ima za seboj krasen konec tedna.
    vsem zaslužnim lepa hvala 🙂

  12. Vale pravi:

    Ja, jaz sem pa fauš malo teh temperatur tam gor. Sicer pa tudi, če bi bile tukaj enake, ne bi nič pomagalo, ker mi pušča iz nosa 😦

Oddajte komentar

