Moj fetiš

sga_5176.jpg

Prvi test novega Gixxera v Misanu zadnje dni februarja in ..moja polovička. (kako neprofesionalno od mene)

sga_3449.jpgale_7979.jpg

ale_7469.jpg
p.s.: ob pregledu fotografij sva ugotovila, da je čez šlamparijo in aberveznišzvo italijanskih fotografov ni. podobno čorbo so nakuhali na lanskem testu Tuona. Cigaret v gobec in roko v žep..pa bo že nekaj ratalo. 😀
6 komentarjev Dodaj komentar

  1. j pravi:

    torej fetiša in ne (samo eden) fetiš ? ;-E

  2. Schnuy pravi:

    uff..pozabila napisat –> jebeš suzuki :mrgreen:

  3. SiR pravi:

    A ni fajn, ko lahk človk svoje partnerje še za svoje delo ponuca? 🙂

  4. Dani pravi:

    nihče me za prav nič ne “ponuca”. delam natanko tisto kar sam želim. bila je moja želja ki se je uresničila.
    in ja, res sem hvaležen da jo imam..avtorico bloga namreč..neskončno

  5. Sandi pravi:

    foto kveščn: Mavric je verjetno ime nekemu sila bližnjemu sorodniku, drži?

    zadnjič sem nekaj Delal, pa sem zasledil to ime..

  6. Schnuy pravi:

    Nope.

Oddajte komentar

