10 Najbolj “agh!” vprašanj

 

Deset najbolj bebavih trapastih nepotrebnih vprašanj tega sveta, ki mi kodrajo nerve (ena so bebava neumna sama po sebi, druga zaradi situacije v kateri so izrečena.. vsaj polovica pa plod moje Matere)?:

 

  • A na motozbore hodiš? (izusteno takoj po tem, ko komaj in nerada izdavim da vozim motor)
  • Kako to, da nimaš nobenih otrok, a jih ne maraš? ( wtf? Človek bi si zaslužil vsaj eno konkretno klofuto, če ne desnega direkta v vtikljivi mavelj?)
  • Kdaj boš naredila diplomo? (ne bom..sploh..zanalašč!)
  • Kam greš? ( ko dvignem rit in odracam izpred televizije na wc..kam hudiča bi lahko šla???? – sprejemljivo samo iz ust polovičke. K sreči so trenutki, ko bi v tv buljila v druži koga drugega prekleto redki 🙂 )
  • Kdaj prideš? (čeprav je urnik znan –  pridem nikoli sploh..)
  • A psi bodo pa kar sami doma? (ja..vsaj 14 dni in to brez vode..na ketni)
  • Kaj pravi Tainta? (Tainta je bila dve uri, kolikor je trajala kava z njo, tiho…wtf? Bom že povedala, če bom ocenila da je Tainta izustila kaj pomembnega za tvoja ušesa)
  • A si doma? ( prva stvar, ki jo zaslišim ko dvignem slušalko stacionarca emm…ne..nisem.)
  • A je vse pod kontrolo? ( ne ni, zato tudi nisem na noben način nakazala, da kaj ne bi štimalo..vlada panika in svet se bo potrl..takoj zdej)
  • Kako zgledam s to frizuro? (če bi bila extra drugačna kot tista od včeraj ali 14 dni nazaj, bi ti povedala)

 

ja? bo kdo dodal svoje?

Podobno tečen bi znal biti »Kje pa si« v prvi sapi ko človek dvigne mobilca..a to je pogosto čisto upravičeno (vprašanje namreč), zato se nad njim na bom zmrdovala. Dolga leta je kot smrklji med mojimi fejvuritsi vladal »a takale greš ven?« ..ja! in? Zadnje čase nekako dojemam bistvo prav tako tečnega vprašanja »a z motorjem greš/gresta?« in »a bo on peljal?« Predvsem hecno je mamino vprašanje »kakšen motor pa ima?« ..čeprav ve, da ji moj odgovor ne bo povedal čisto nič.

Za razliko od …no, marsikoga..nisem občutljiva na »a je kaj narobe?« ..se pa zna zgoditi, da bo spraševalec s tem vprašanejm zabredel v kaj kamor v resnici ni želel drezat. 🙂

25 komentarjev Dodaj komentar

  1. Dani pravi:

    1. kdo je Tainta???
    2. a je spet kej narobe? 😀 😀
    3. bom jest tvoji mami razložil kak motor imam-ker ti ji očitno ne znaš 😀
    4. a res ni nič narobe?

  2. Schnuy pravi:

    U R so in trouble! 😛

    dodajam:
    Kok si siva?! (o, geee, tanks!!! 😡 tole sicer v resnici ni vprašanje..je pa kot tako zastavljeno in čisto fino sodi v tole kategorijo)
    Polde, a si to res ti?
    Ja, kje pa hodiš?
    Kaj naj oblečem? (ok tega si pogosto zastavljam tudi sama..ampak je še vedno anoying 🙂 )

  3. Fritz pravi:

    A te pozna puberteta daje? 😈

  4. Schnuy pravi:

    a tole dodajaš seznamu al iščeš odgovor?

    če je slednje se ta glasi:”ne..za tisto sem dvajset let premlada. Rajtam, da me taprva ni nikoli spustila 😛 ” ..

  5. Vale pravi:

    Kako si? Pri ljudeh, ki niso moji frendi. Kaj te pa briga.

  6. klimbra pravi:

    Kej nouga???????????
    Pr men……al na splošno???????

    Nasplošno sovražim vprašanja……na katere lahko odgovoriš samo z vprašanjem.
    Ekzaktnost…..kaj je že to???

  7. Fritz pravi:

    Če praviš, da je polovica umotvorov od mame, potem že ene 20 let veš, da je to pač tko. Men se zdi da te mame Japonci nekje serijsko izdelujejo in posledično vse nekam podobno sprašujejo. Mame pač… Če je blo sam za ventile spihat, je pa itaq OK.

  8. Fritz pravi:

    Aja, moje – pridem domov po letu dni in me vpraša: “A si ti sploh kaj jedel?” (ne kje pa, 12 mesecev od lufta živim) ali pa “Lej kakšen si, kaj bodo tiinti rekli?”. Nosim čupo in jih zmer poslušam kako grdo je to in mi nič ne paše. Se postrižem na 3mm, spet ni dobro. V osnovi nikol ni dobro. Sem se nehal sekirat pri 19-ih, ko sem šel od doma. Mamo imam rad ampak teh stvari enostavno ne slišim več. Preveč streljanja, morda. Zgleda da mi je ene frekvence čist pobralo 😛

  9. Schnuy pravi:

    hehe 😀

  10. Schnuy pravi:

    ahm..ker je me opomnil pepe..dodajam na spisek Ježkov ” A nisi rekla da boš nehala kadit?”

  11. Alla pravi:

    Zakaj pa temu praviš spisek Ježkov?
    Saj moj menda nima kaj veze s tem? 😛

  12. Pervy pravi:

    he he he mame 🙂
    nekoč najljubšo vprašanje moje mame pri sobotnem ali nedeljskem kosilu, ko sem še živel doma in bil samski:
    “Ti a se meni zdi, da ta punca, ki se je zjutraj izmuznila ni ista kot včeraj? Pa imaš ti trenutno sploh kakšno punco?”

    “Ne mama, to so sošolke, celo noč študiram (hja njuna spalnica je delila steno z mojo sobo), ker bi rad letos diplomiral!”

    Tako sem odgovoril še na drugo najljubše vprašanje, ki drugače sledilo čez nekaj minut in je bilo: “Kdaj pa ti misliš diplomirat?”

  13. Schnuy pravi:

    pervy – hehe 😀 ..elegantno
    prekleto alla, dobro veš kaj sem mislila 😀

  14. klimbra pravi:

    Tole vprašanje pa je men svetovno!!!!!

    Po 30 sekundnem sexu………..zadovoljeni možak vpraša svojo partnerko…..

    “draga….a je teb tut tko silovito prišlo” ???
    😀

  15. Alla pravi:

    Klimbra, a pogosto to vprašaš? 😉 😛

  16. SiR pravi:

    Klimbra, šišenski topničar : )

    No, če tako nanese,da teh vprašanj naenkrat iz določenega razloga ni več, jih pa začne človek kar malo pogrešat, priznam. Tudi, če gre samo za monotono “Kak si, kaj delaš?”

  17. Schnuy pravi:

    “kak si, kaj delaš” ni na mojem seznamu “agh!”, ker je lahko čisto dobrodošel, če ni izusten samo zato ker se spodobi prašat ali ker človek sicer ne ve kaj bi sicer zinil.

  18. Saš pravi:

    hehe..

    tista, ki jo je fritz povedal dodam tudi jaz. Ker mam čupo velikrat slišm iste zadeve. Aja pa ker mi tu pa tam kak las začenja siveti in se po čudnem naključju vsi obregnejo ob to s fprašanjem “a siviš?” matrvola, ne, sam golob se mi je usr?al na glavo pa sem siv. Jao.. in to po večini ko nekoga dolgo ne vidim. Ne uno, kako si, kej novga, otroci, zdravje, ne.. ampak “a si siv?”. Jao. Pa nebi rekel da sem tak kot šon koneri, ampak las, dva…

    al pa uno, te kličejo med tednom, ko si itak celo leto u službi, že 15 let, in te vpraša “kje si? ” al pa “a si u službi?”. Neee, trenutno srfam na havajih, matEEr ! 🙂

  19. Alla pravi:

    jaz imam pa samo 2 najljubši: A si že oz. kdaj boš diplomirala (nikoli! :P) in kdaj boš mela pa otroke.

  20. Onkel PEPE pravi:

    Prvo do drugo mesto si delita:

    “- Ja, čigau s’ pa ti?”
    in
    “- Kerga maš raj, mamico al očita?”

    Na srečo mi zgornjih vprašanj že nekaj let ni nihče zastavil, sicer bi neizogibno sledilo: “Imate kake olajševalne okoliščine?”

    Sicer pa sem čisto histeričen od sreče ob vprašanju:
    “A si se mau popravu?”
    katerega prevod se glasi: “Zašpehan si kot prasec!”

  21. Vale pravi:

    Mene že nekaj časa nervira Klimbra z vprašanjem: “Vale, kdaj boš žur naredila?” In nikakor ne verjame nobenim oblikam odgovora (lepim, grdim, dolgim, kratkim), ki se glasijo: “NIKOLI!!!”

    In seveda večno službeni s strani kurovodkinj: “Ja kaj pa delaš, da si tako suha?” Tudi odgovor: “Seksam ko norc,” ne zaleže več … torej sem modro tiho, one si pa mislijo, da arogantna prasica noče povedat njene skrivnostne formule 🙂

  22. Schnuy pravi:

    a pa res seksaš ko norc?

    to da si arogantna prasica pa vemo že dolgo 😛

  23. Vale pravi:

    Šnuja odgovor je lahko sila relativen, ker ne vem kaj pojmuješ po norc, še manj kaj pod seks. Saj veš, Clinton je oralca izločil iz seksa. Tako, da najprej odgovori:
    Kaj je zate seks? in
    Kdo je zate norc?

    🙂

  24. Schnuy pravi:

    ni ga hujšega kot dobit vprašanje namesto odgovora 🙂

  25. Vale pravi:

    Kaj pa naj človek pričakuje od AP 😛

Oddajte komentar

