Eleganca

na dan

Danes zjutraj sem ugotovila, da sem poosebljenje elegance in spretnosti. Najprej sem se elegantno izognila podboju vrat spalnice, ki se mi je nastavil pred nos, ko sem zjutraj odracala na wc, nato pa še bolj spretno in pretkano ujela kavo, ki je hotela pobegniti iz šalice v moje naročje.

beat that!

5 komentarjev Dodaj komentar

  1. Alla pravi:

    Pha, jaz sem zjutraj zadnji hip ujela prometni znak in prenesla svojo usodo na psa, ki je namesto mene pogrnil po plundrastem pločniku.
    Beat that! 😛

  2. Schnuy pravi:

    vraga 😡
    počakaj do konca dneva…ziher bom kaj boljšega nagruntala 🙂

  3. Sandi pravi:

    po moje pa so to rahli živci in posledična našpičenost reakcij 😀

  4. Dani pravi:

    za skorajšnje srečanje z vrati je problem nekje drugje-ne bi o tem zdaj 😀
    za kavo pa nič ne vem..

  5. Schnuy pravi:

    khm…
    prva “sluzbena” kava je bila diverzantsko orientirana 🙂

Oddajte komentar

