MTS naprodaj

na dan
Tukaj. Zadeva je izrazito čedna in čisto prijazna tudi do kratkonogih..namely mene, a je žal luknja v žepu prevelika.
13 komentarjev Dodaj komentar

  1. vale pravi:

    To izrazito čedno in čisto prijazno zadevo bo Simči ravno tako težko prodal kot mi našo čisto prijazno zadevo. Zakaj? Tistih, ki bi jim bila Multistrada všeč, je malo. Od tistih malo, ki jim je všeč, jih večina kupi novo in tako jih ostane skoraj nič, ki iščejo rabljeno. Good luck vseeno. Jaz bi jo imela, novo, ampak trenutno ostajam še na pošasti …

  2. Schnuy pravi:

    vem.
    jeba.

  3. Ivan Grozni pravi:

    Izenačim jebo in dvigujem na tri jebe. :/

  4. cyc pravi:

    Res? Da je malo takih? Ne vem … pa saj je znano, da se dobro pelje, pa še štimo ma? No ja … good luck 😉

    P.S.: naivno vprašanje: saj ga že imaš/imata, torej registracija in bencin … no, pa servisi, saj niso katastrofa … upam?

  5. Fritz pravi:

    Ugly as a Ducati 😈 (zdaj jih bom pa slišal 😛 )

  6. Dani pravi:

    ne razumem čist..sledečega namreč..
    doma imaš Hondo CB 1300 ti pa še kar sanjaš o nekih motorčkih..
    si mi res mal podobna.. 😀

  7. Schnuy pravi:

    🙂 …no, kaj to pove o meni? Res se imam rada 😉 ( opomba: hebeš kuhinjo, kje je moj skuter? :mrgreen: )

    odkrito? preferiram Hondo. (Vsesplošno) Manj jebe.

  8. Fritz pravi:

    Ni trzanja na provokacijo. Moj je almost as ugly as this one. Prednost. Ne kradejo jih 🙂

    Kok je pa ker lep al pa grd pa postane irelevantno, ko ga enkrat imaš in še manj, ko sediš na njemu. Ampak to že vsi vedo.

  9. Schnuy pravi:

    ja ja ja …vi sam kupte tale moped..itak ga ne prodajam jest..in itak sem ga nalimala samo zato, da ga mogoče res vidi kak potencialen kupec.

    ergo..mir. kupiš ali ne? ostalo me ne zanima.

    Honda mi je bolj kul in pika! (zakaj, vas lahko sicer zanima, briga vas pa prav nič 😀 )

  10. Schnuy pravi:

    oziroma …predstavljajte si, da sem bistvo zgornjega komentarja izrekla mnogo bolj polikano in vljudno 🙂

  11. SiR pravi:

    @Fritz – popravek: Kradejo jih. Ampak jim ne rata. Elektronska blokada je pocarjem pred 3 leti preprečila, da bi se odpeljali na žur. Žal pa so s kulijem očitno uspešno odklenili 2 x Kryptonite in 1 x Oxford.

    Honda je pa valjda boljša, zato pa prodajam tega šmenta (not).

  12. Fritz pravi:

    Eh, to sam v zahojeni LJ. Viš mojga v Napoliju tapravi frajerji še pogledajo ne. Če jim pa že v kader prletim, sam obraz mal spačijo.

    Je pa res, da moram enega dne enga Duca probat peljat, da bom vsaj vedel okrog česa afne guncam 🙂

  13. Onkel PEPE pravi:

    Dejstvo, da je nekdo skušal ukrast tole zadevo, pove o njem marsikaj. Dejstvo, da mu poleg tega niti ni ratalo, pove o njem vse.

    Luzer.

Oddajte komentar

