ups, I slipped

na dan
Spet. tule.  
14 komentarjev Dodaj komentar

  1. vale pravi:

    Ha, ravno sem jih gledala, pa če verjamaš ali pa ne. Dobre so …

  2. Onkel PEPE pravi:

    Dragi Frodoti, Bilboti in ostali migetalkarji, veselo šopingirajte in ne ozirajte se na to, če mi, normalno raščeni, malo kuhamo riwc. Saj vas imamo kljub temu še kar radi.

  3. vale pravi:

    Jablonski, ne vznemirjajte se po nepotrebnem, če si kupite takiste hlače polne dolžine in ne 3/4 vam bodo prišle ravno tako 3/4 kot nam. Simpl as pasulj 😛

  4. Onkel PEPE pravi:

    Valewija, kot modna svetovalka ne boš naredila kariere. Probaj se udinjati kot šrink za lastnike yamahe diversion. Tudi v tisti vlogi nisi bogve kaj, ampaq tisti heci me vsaj ne zanimajo 😛

  5. vale pravi:

    Pepeslaw, svojo kariero sem že naredila, zato me tovrstni napotki ne zanimajo spljoh. Kot bi rekla predraga prijateljica, včasih človek počne stvari zato, da cajt mine, kar bi lahko tudi sam predobro vedel 🙂

  6. Onkel PEPE pravi:

    Prav. Moj cajt je za danes minil, torej vam želim prav zabavne trenutke med perjem in svilo. Hasta la vista, bejbi 🙂

  7. Schnuy pravi:

    vidim, da ne me nucate, da se čist kulturno pomenite med seboj…odlično 😀

  8. Fritz pravi:

    Tole že mal na fetiš vleče. Punci, a bi mi tkole en koledar za vojsko al pa mehanike nafotkal :mrgreen:

  9. Schnuy pravi:

    dejte 🙂
    z allo fotkava đabe – za slavo in čast

  10. Fritz pravi:

    Khm, v mojih grešnih mislih je bila moja malenkost za fotoaparatom, prešvicane mladenke, v vojaških cunjah pa pred njim. Hecam se, ko vidim, kako so vam te cotke všeč. Kljub praktičnosti men počas že presedajo.

  11. Schnuy pravi:

    MM ima za tolažbo, ko praktične cote presedajo take zadeve:

  12. tasteoftravel pravi:

    šef’ca, a kej veš, tale “armišop”, a se da to kej prej sprobat cujne? Mi je neki v oko padlo od tam pa glede na to da nisem po JUS-u …. 🙂

  13. Schnuy pravi:

    predalgam da na spletni strani poiščete telefonsko in strica pokličete. Ker je precej asocialne narave ga boste morda morali večkrat..poklicat namreč.. in potem bo tečen.
    ampak ne koncu se z njim da zmenit vse.
    sicer pa za ziher se njegove cote da probat nekje v okolici štajerske prestolnice.

Oddajte komentar

