Mi lahko kdo pove…

Zakaj se vezalke vedno zavozljajo takrat, ko se najbolj mudi?
Zakaj ključi vhodnih vrat izginejo takrat, ko že itak zamujam in me kdo čaka?
Zakaj pes skoči na nepokrit kavč samo, ko ima res usrane tace?
Zakaj omrežje mobilne telefonije ne deluje ravno takrat, ko človek čaka na nujen klic ali hoče tega opraviti?
Zakaj iz predala vedno najprej potegnem dva para nogavic z luknjo preden najdem celega?
Zakaj na najbolj zaposlen dan prejmemnajveč povabil na kavo, ko mi je dolgčas pa praktično nobenega?

7 komentarjev Dodaj komentar

  1. žnofr pravi:

    Ker žaba nima las! 🙂

  2. Alla pravi:

    Murphy?

  3. Schnuy pravi:

    Kje stanuje?

  4. klimbra pravi:

    No……pa pejva lepo…..počas……po vrsti
    1/ Ker čevlje sezuvaš z odvezanimi vezalkami………jaz jih NE……in se mi to ne more zgodit!
    2/ Ker jih nimaš VEDNO v istem žepu….jaz imam ene stalno v vratih……da v sili lahko popokam tiste!!!
    3/ Čista pasja zloba……zato jaz nimam psa……imam pa svoje…..umazane….noge,s katerih bolj teško zbrcam copate, ko se shorizontalim!!!!
    4/ Zamenjaj operaterja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    5/ Ker tistih z luknjo ne zmečeš stran, še predno jih opereš……pa še na prašku bi privarčevala!!!!!!!!
    6/ Ker imaš v dneh hude gužve……..večji posluh za kofetkanje!!!!!!! Resno!!!!!!

  5. Schnuy pravi:

    1 čevljev nikoli se sezuvam z zavezanimi vezalkami. to počnejo moški.
    2. nikakor jih ne morem imet vedno v istem žepu ker hlače predvidoma vsaj enkrat na mesec (in nič večkrat 😛 ) zamenjam in nimam vedno istih, to da je šop ključev prevelik za žep pa morda igra tudi del vloge.
    3. jeba
    4. pri prejšnjem je bilo še slabše
    5. maš res 🙂
    6. vraga? lažeš 😀

  6. Buba pravi:

    murphy would be my guess…
    iste stvari se dogajajo meni, le dami maček skoči na nogo vedno takrat, ko imam oblečeno krilo in ko sem našla zadnje ne-luknjaste žabe,…valda, da jih raztrga… na hlače pa prav nič ne skače…

    p.s. mali pes je zelo lušten 😀

  7. Schnuy pravi:

    Mali pes je Satan..in ti so vedno luštni 😎

Oddajte komentar

