Danes pridna

Psi so Satani. 😡

Sploh, če človeka po delovni soboti že zarana vržejo v zrak.

Se pa zgodi (tu in tam), da takšne zgodnja budnica pride prav.
Recimo danes. Recimo Meni.
Rinjenje pasjega jezika v moj nos od šestih zjutraj je dve uri kasneje rezultiralo selitev moje zadnjice s kavča na Papamobil.
Cilj: Idrija
Ob desetih sem se že grela doma na soncu pred hišo in srkala kavo.

Ravno pravšnja je bila ura za odhod ob 8h zjutraj, saj so se ob povratku policijske kontrole in horde motoristov na cesti množile s potenco. Tjagrede sem na poti srečela dva motorista, nazajgrede jim ni bilo konca.
Od Logatca do Idrije me je zeblo. Od Idrije do Logatca pa tiščalo lulat..zato je šlo nazaj malo hitreje. Nihče mi ne bo očital, da je bilo tako zaradi objestnosti 😛 – nadvse prijetno je, ko človek pridrajsa na bencinsko črpalko, v paniki sname rokavice in čelado …leti do wcja in ugotovi, da mora najprej do prodajalca po ključ do odrešitve. 😕
A uspelo mi je. 😎

Ugotovila sem, da so tanove rokavičke (by Dragi) fletne za vozit (in malo manj fletne za so-potovat), in da na Papamobilu rahlo piha v desni uč – zelo ne-fletno.

3 komentarji Dodaj komentar

  1. Onkel PEPE pravi:

    Kadar utegnete, se priporočam za razlago pojma papamobil v tem sestavku. Qualla.

  2. Schnuy pravi:

    papamobil = Honda CB 1300 🙂 Sladoledarska edicija

  3. Onkel PEPE pravi:

    Aha. Sem se potihceno nadejal, da ste morebiti testirali kak ATV ali kaj sorodnega. Še bolj potihceno se namreč pripravljam na obdobje, ko me bodo z viličarjem dvigali v sedlo prevoznega sredstva in mi z duc(k)t tejpom prilepili tace na balanco. Takrat bi utegnil dodatni par koles prav priti 🙂

    Izkoriščam priložnost za pripombo, da sem se med lenuharjenjem na Korziki močno navdušil nad heckoti znamke Ligier (http://www.aasaa.net/ligierpodstran/1beup.html), ki so videti silno igračkasti.

Oddajte komentar

