Dan pocarjev

na dan

iz solidarnosti sem to šparala prav za danes..

Spodnje fotografije so delo poklicnega fotografa. Boljših v zbirki 21-ih slik, ki mi jih je poslal.. ni. Upam, da je prislužil dovolj visok honorar, da bo lahko konkretno upgrejdal svojega faking Canona EOS-1D Mark II, da bo snemal lepše slikce (al kako že) 😡

4 komentarji Dodaj komentar

  1. pervy pravi:

    in pol meni trabunjajo glede mojega 350D?!?!?! boljše slike sem z trotelco delal!

    mogoče je pa profi fotograf specializiran za panorame ali makro (po sliki sodeč predvsem to), pa mu motor in brzina dela probleme 🙂

  2. Schnuy pravi:

    zgleda..ampak ko se je parkiral ob pisto, si nadel mrk izraz na obraz in nataknil čepico s šiltom, je zgledal tako zelo profesionalen… da bi mu človek skoraj verjel..

  3. pervy pravi:

    pa je vsaj imel najmanj pol metra dolg objektiv? ker enkrat je en tak profi prišel slikat golf turnir (isto z obj pod 300 mm nimaš kaj delat) z max 18-55 objektivom in pol skoraj fasal miljon žogic ker je moral tako blizu stat 🙂

  4. Schnuy pravi:

    ma kaki pol metra…meter in monostativ…pa kapco in asistenta…

Oddajte komentar

