Ščeperjenje

Včeraj sem nemarno zadovoljno zleknjena na kavču pred televizijo, z glavo v naročju svojega trenerja reševala svet in njegove uganke, medtem ko sem naščeperjeno in v vsej svoji veličini razglabljala o kretenizmu aroganci nesramnosti bedastoči neumnosti slovenskega popuslusa – ta se te dni meče na zobe in tarna nad tragedijo nastalo zaradi ..mnja…še več kretenizma? (fino, morda ne bodo opazili da so taisti kretenizem nekoga drugega drago plačali – približno tako kot ga plačajo vsakič, ko se GRS odpravi reševat kot gorski lešnik trdega pohodnika na Komno ali kako podobno zabavno “izletniško” destinacijo)

Tako.

Pa to ni bistveno.

Skratka, šopirila sem se, razburjala in čivkala kot se za intelektualnega strašno pametnega piščanca moje sorte pač spodobi – ker je bil tak čas v dnevu, da je bilo treba na dan spustit malo pare, ki se je nabirala čez dan..

..in ker Moj tako lepo prenaša moje skrajno razsvetljeno čivkanje in ščeperjenje, da bi piščanec moje sorte skoraj bival v prepričanju, da mu ob tem sploh ni hudega.

🙂 hvala

4 komentarji Dodaj komentar

  1. Dani pravi:

    no tkole je..men je tvoje repenčenje čist fajn poslušat..
    ker sam izdavim glih tri besede iz sebe je tko še bolj fino..ker drugače bi bilo preveč tišine..
    me pa BMK (boli me kurac) za tisto dogajanje o katerem si se repenčila

  2. Mr. A. pravi:

    Dani: poosebljena zvitost si. Ker je bil tvoj reply na to pričakovan si bil postalvjen v skoraj brezizhodno situacijo, kjer je skoraj vsak drug odgovor razen tvojega, obsodba na smrt.

    To je nekako tako komentirati, kot – lejga, se ti zdi, da sem se malo zredila? Valda da se je in to ne malo. Ampak kaj boš rekel? Neee…meni se zdiš še vedno….. Mhm…in za tabo vstane iz Niča Rabelj s koso, ki že leti proti vratu.

    Mojstrsko.

    REs pa je – dokler bodo imele bejbe joške, lahko ure buljimo v njih in kimamo. Itak, moja draga; aha prav imaš…(beri – jebemti…bejž erekcija, ziher je kanček smisla v tem kar govoriš ampak ko ga jebe, lej ti joške…).

    Nekako tako.

  3. Mr. A. pravi:

    če kdo popravlja typo dork napake, bo zveličan še za časa tuzemstva

    vroče je, v tri pm

  4. Schnuy pravi:

    ah, svet je lep 👿

    …dokler vam gledamo skozi prste…ampak, sej veste kaj je treba za to naredit, a ne?

Oddajte komentar

