Tridesetletnica s psom

Zadnji mesec imam smolo, da sem iz dneva v dan deležna več vpletanja v debate, ki se tičejo mladičev. Človeških that is. Zakaj jih imamo oziroma (bog ne daj) nimamo. Pa tudi to kako jih vzgajati in kakšna je njihova prihodnost (shoot me now please)

Skratka.

Odločitev za potomca je v mojih očeh vsaj tako intimna zadeva para kot seks. Ali morda bolj. Odvisna je od finančne baze, stanovanjskega vprašanja, službe, trenutne emocionalne klime v razmerju in pripravljenosti para, da se posveti mladiču.

Ker za mladiča čas, denar in energijo »žrtvujejo« prav njegovi starši (če je ne, naj raje kupijo zlato ribico v čednem akvariju – kjut so, res) me debate, ki namigujejo, da je potomce imeti skorajda državljanska dolžnost vsakega kolikor toliko trdnega heteroseksualnega para, »rahlo« begajo. Sploh ob dejstvu, da država in civilna družba presneto kilavo skrbita za potomce svojih podanikov, mularija v urbanem okolju pa je za večino ljudi moteča ne glede na to kako lepo vzgojeni so mulci.

Starši se tako bockajo in bojujejo s premajhnimi prihodki, stanovanjsko in časovno stisko ter pritiskom družbe, a kljub temu taista družba meni, da si pari brez otrok zaslužijo nekaj »vzpodbude« – ponavadi v obliki takšnega ali drugačnega javnega soljenja pameti in stigamtiziranja.

Najbolj prisrčno je tisto, ki se obeša na ženske, ki so opravile splav (vsaka iz popolnoma intimnega razloga, ki se tiče točno nikogar) in tistih, ki so si (iz bog ve katerega, spet popolnoma zasebnega razloga, ki se ne tiče nikogar) omislile psa ali mačko.

Medtem ko se na moške obešajo predvsem matere in babice…se je na ženske spravila kar cela civilna družba – očitno smo malce bolj trdoglave in rabimo več prepričevanja, zato prav nihče ne varčuje z očitki. Tridesetletnice brez otrok in takšno ali drugačno kariero so rak rana današnje družbe.

Ne alkoholizem.

Ne bizarno pokvečen kapitalizem.

Ne apatičnost mladine.

Ne upad vrednot.

Ne plehkost.

Ne egoziem.

Ne pomanjkanje spoštovanja do sočloveka.

Ne…tridesetletnice brez otrok s psom ali mačko.

Mimo dejstva, da nas brez potomcev čaka precej klavrna starost, sicer ne gre. Pa vendar – si jih zaslužimo, glede na to kakšen odnos gojimo do družin z otroci?

Figo.

18 komentarjev Dodaj komentar

  1. Onkel PEPE pravi:

    Glede pavijančkov raje ne bom komentiral. Vsakdo je lastne sreče pekovski pomočnik in nima smisla, da še jaz turim svoj riwc v zadeve, ki se me ne tičejo.

    Sem se pa namenil ob priložnosti omeniti, da sem tokrat bedno pogorel v svojih prizadevanjih, da bi gospodični Coof Ah naspletkaril ženina. V mislih sem imel lastnika hotela Paradiso v kraju Altedo, bella Italia, vendar je ciljni đukac letos na pomlad poginil. Vsaj tako so mi zatrjevali žalujoči ostali. Bil pa je absolutno največji đukac, kar sem jih kdajkoli videl.

  2. Schnuy pravi:

    Cufa torej ostaja samska gospodična. 😦 Tisti frajer z vrhnike je namreč preveč BMK.

  3. G.V. pravi:

    Hm, a Zverina je tudi spolno usmerjenost spremenil? Vsak dan nov šok. Me bo še pobralo, no.

    Lep zapis. Sem v glavnem kar kimal, vmes pa srknil tudi malo Radenske. Ohlajene, seveda.

  4. Schnuy pravi:

    Brez slamice upam…

  5. G.V. pravi:

    Jasno, brez slamice. Dežničkom pa sem se tudi že odpovedal, čeprav, če ti ga uspe dobro postaviti, izgleda kar fletno. Ampak odkar so plastični in ne leseni, jih ne maram več.

  6. pervy pravi:

    Da si dandanes omisliš otroka moreš bit zadet. Trust me, sedaj vidim da me očitno leta zlorabe alkohola in še česa niso obšla in sem permanentno zadet.

  7. Dani pravi:

    @pervy
    ne dajej moji čudnih idej..

  8. Schnuy pravi:

    eh, nič novega.
    še dobro da sem neke sorte idealist po potrebi. Sej se za to “na kmete” selim, a ne? 😀

  9. klimbra pravi:

    Khmmmm…..prask, prask…….khmmmmm……
    A slučajno kej ne vem ???????

  10. Schnuy pravi:

    ne vem klimbra..če pa slučajno česa ne veš, so ti najbrž povedali zakaj je tako…
    bomo šli na kavo…

  11. Alla pravi:

    O, Klimbra bo končni prišel do kave! 😀
    Enkrat 😛

  12. Schnuy pravi:

    če ne bi bil tok radoveden, gobčen in čustveno vzneburjen, bi jo najbrž dobil že prej 😀

  13. Si. R. pravi:

    BMK dog ziher misli, da je Cufa še dojenček 😛

  14. Schnuy pravi:

    Dvomim..po moje ga samo boli K.

  15. Dani pravi:

    Res je..on je samo BMK dog 😉

  16. Schnuy pravi:

    ne “samo” ampak pač BMK …ker je pač kul 😀
    za cufo ga pa res bolj en klinc briga pomoje 😀

  17. Pika pravi:

    … zakwa sva pa midve o softshelling dns govorle??

  18. Schnuy pravi:

    sej v resnici sva se vse tole potiho zmenili na telepatijo 😀

Oddajte komentar

