pa ne moreš…

Ni še konec. Političnega nakladanja in razpravljanja ali so izidi nedeljskih volitev tako kot morajo bit ali ne oziroma če je narod z rezultatom zadovoljen ali ne. Premlevali – izid namreč, ga bodo še…no, do naslednjega škandala.

Eniuej.. (da MM ne ostane brez politično obarvanega prispevka, ker se to ob daleč največji volilni udeležbi zadnjih ohohoh let pač ne spodobi)

Meni se seveda ni uspelo odločit kateri kandidat je zares manjši butelj. Sem pa ugotovila, da je Kresalova definitivno največja komedija letošnjih volitev. Pa ne zato, ker bi bivala v prepričanju, da ženske ne sodijo v politiko, ker se vse prepogosto izkažejo za vrhunske diplomate in stratege, moški pa jim ne sežejo do kolen..pač pa zato ker se mi zdi, da dotična tetka povzroča resno škodo in kvari ugled žensk.

Vsa pozornost, ki sem jo namenila njenim izjavam na zadnjem predvolilnem soočenju mi ni pomagala, da bi iz napiflanih izjav izluščila kakršnokoli sporočilo, razen ..enormnih količin megle. Politično korektno in mlačno, predvsem pa obupno sluzasto izmuzljivo in neoprijemljivo…razen bebave izjave o nedolžnosti, ki sodi za šank, pa še tam iz ust odrasle ženske izpade ceneno.

K temu seveda botruje dvoličen pogled družbe na neumnosti, ki jih stresajo ljudje in pod drobnogled mnogo bolj ostro kot moške, postavlja ženske. Ja, je tako in čisto nič drugače.

Recimo:

Danes sem prejela enega izmed tistih tovarniških PR-ov za nov model motocikla ob katerem človek vriska od navdušenja, ker je tako nabutan in nabasan s presežniki in samohvalo, da kar poka po šivih,. Ampak PR-i za to pač so in jim tega pač ni za zamerit.

Problem je nastal, ko sem v besedilu zasledila tale stavek:

Za zagotavljanje kar največje trdnosti agregata so valji vgrajeni v blok motorja.“

Mnja…

Poraja se dilema – glede na to, da so valji itak in vedno v bloku motorja, in da bolj integrirani vanj kot so pač ne morejo bit, ker sicer ne bodo morali opravljat svoje naloge. Skratka gre za ponesrečen lapsus pri prevodu izvirnega besedila. Dilema v kateri se je MM znašla pa je sledeča: Povedati pošiljatelju, da gre za napako ali ne? Klobasica seveda ne bo sla naprej v objavo (izdelamo dovolj domačih, prosim hvala) in opozorilo piscu oz. prevajalcu izvirnega besedila je seveda na mestu. Če MM ob takšnih opozorilih seveda ne bi bila že večkrat deležna opomina, da je samo ženska, ki o tehničnih zadevah očitno ne ve nič, zato naj bo lepo tiho.

In če je temu res tako, mi lahko kdo razloži kako je s to vgrajenostjo valjev v agregat in kako to botruje k večji trdnosti motornega bloka, ker kljub vsemu dopuščam možnost da se kljub silni modrosti ki sem jo požrla ob rojstvu, še vedno motim?

Advertisements

8 komentarjev Dodaj komentar

  1. pervy pravi:

    he he aprilia 😉

  2. Schnuy pravi:

    jest nic ne vem sploh od koga je to pršlo…

  3. ceri pravi:

    A so bati vgrajeni z maticami al vijaki?
    Navsezadnje je to zelo pomembno za samo razumevanje problema?

  4. Schnuy pravi:

    nič omenjeno 🙂

  5. Dani pravi:

    ceri..prilepljeni s sekundnim najbrž 😀

  6. ceri pravi:

    Če je japonsko lepilo pa potem sploh ne dvomim v trdnost samega agregata 🙂

  7. Dani pravi:

    aprilia z japonskimi deli? pa tut če je samo lepilo? ne ga srat..bi še brez problemov laufala pa noben ne bi več kupil 😉

  8. Schnuy pravi:

    no mojster cic je pogruntal da gre mogoce za odlitek v enem kosu in dodal tudi to da bi z njim definitivno posekali rižojede kar se trpežnosti agregata tiče…sam klinc, ko bi potem bil motor bolj na nožni pogon…al kaj?

    skratka.. original stavek je tole:

    “The monobloc cylinder block features integrated liners for maximum rigidity and consistent efficiency”

    pojma nimam kje so dobili vgrajene valje, predvsem pa to, da ni nihče prebral besedila in pogruntal ad je rahlo nesmiselno. napake se pač dogajajo, jebat ga.. konec koncev besedilo ni ravno nek pi***n dim za prevest..

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s