Gugleman dela

Ker sem pred skokm pod dekco pošpegala še semle, se konkretno narežala ob tem in za hec prebrskala še isklane nize svojega bloga ..niso tako posrečeno bizarni kot na zograj navedeni povezavi, pa vendar…

ojej :mrgreen:

imeti ali ne imeti psa

želodec prehlajen

nacini zapeljevanja zenske

kosmate ženske

dolzina za audi 4 letnik 2001

slovenske pičke

pelji me kjer sem doma

psihološki pritisk

ljubezen

vse kar morajo moški vedeti o ženskah

“happy”

testi za otroke iz 2.b.

nage babe

bedarije

nebuloze

fotografije frizura

»Kosmate ženske« sem nemudoma preverila na Guglemanu in resnično našla tole

Psa imeti definitivno, ampak samo če bo na ketni. Nebuloz, bedarij in psihološkega pritiska imam na pretek, kaj za vraga ima moj blog opraviti z ljubeznijo in »happy« pa mi ostaja uganka (testi za otroke iz 2. b bi se še našli 😉 ) Menim, da morajo moški čim manj vedeti o ženskah – predvsem zaradi svoje dobrobiti in psihološke higiene. O zapeljevanju žensk sicer še nisem rekla nobene, sem pa rekla eno o bebavem zapeljevanju moških

Slovenske pičke in fotografije frizura ni sploh. Pejt stran.

8 komentarjev Dodaj komentar

  1. Alla pravi:

    In kakšna je dolžina audija 4 letnik 2001?

  2. Schnuy pravi:

    4488 mm če ga meriš od konca odbijača do konca odbijača in 2616 mm medosne razddalje :mrgreen:

  3. Alla pravi:

    Ti mater!
    Jako pomemben podatek!
    😀

  4. Schnuy pravi:

    res je 😀

  5. ceri pravi:

    Veš mogoče še za 2004 letnik?

  6. Schnuy pravi:

    nema…

    Mr. Gugl ma vas rad 😀

  7. renton pravi:

    Hahahaha, ta s kosmatimi ženskami najbolj ubije. 😀 Me zanima ozadje tega iskanja. 😉 (Kul blog, btw!!)

  8. Schnuy pravi:

    Hm..roko na srce, se bojim izvedet.

    tnx in nazaj 🙂

Oddajte komentar

