Update numero…em..(neki pač)

Tako. Sem že omenila da smo v kup zmetali 112 številko in da sem dva dni kasneje že brcala za 113?. Najbrž nisem. Baje smo šele s septembrsko števiko preboleli Jurijev odhod, a čeprav menim da sta zadnji dve (številki namreč) resnično malce bolj pestri in zanimiv, se s tem ne bom mogl

a strinjat. Če ne drugega še vedno nimam nadomestka, kateremu lahko mečem radirke v glavo in čisto nihče se ne zgraža več nad mojimi fotografijami (Še malo pa bom postala resno naduta)

Zadnjih nekaj dni me muči glavobol – kriva sta luna in obisk marsovcev (or something) zato

se pardoniram vsem, ki jim zato nisem dvignila telefona. Človek težko ve kaj govori in dela, če lahko gleda samo na levo polpriprto oko in z drugo roko drži glavo skupaj da je ne bi razneslo.

Skratka, zadnjih 14 dni je moje življenje očitno izrazito brezskrbno in freh. Imam namreč toliko časa da se intenzivno ukvarjam in izgubljam živce nad prometno situacijo v naši lepi metropoli. No, vsaj predvidevam, da se v zadnjem tednu situacija ni bistveno poslabšala.

Cufa je še vedno delno puhasta in zaenkrat še ne smrdi pretirano . Umazati ji je uspelo predvsem tace, pa smo zadevo rešili s kratkim tretmanom v tuškabini. Tara še vedno izdatno smrdi. Mali parazit marljivo brca in MM se trudi uresničiti scenarij, ki teče po liniji najmanjšega odpora ter varčuje z nervi – svojimi in tujimi (baje sem dobra v tem. Je nekdo nekoč rekel, pa se nato v naslednje pol leta zaradi tega vsak dan ugriznil v jezik)

…očitno bo čas za sprehod…Mala kožuharica že 20 minut grizlja koš za smeti in mi nosi gumijastega zajca s piščalko v riti.

Sprehot? Sprehot? Sprehot? Ha? Sprehot?
5 komentarjev Dodaj komentar

  1. Dani pravi:

    “zadevo rešili s kratkim tretmanom v tuškabini”
    in meni pri naslednjem tuširanju ni drselo…

  2. Alla pravi:

    Peskanje kabine je odlično proti drsenju.
    Hvaležni bodite umazanim tacam, da tako skrbijo za vašo varnost pod tušem 🙂

  3. Schnuy pravi:

    ja pa ja de 😀 …sem vse splaklnila v nulo..če bi mel še kako čistilo bi tudi tistega uporabila…sicer pa, a ves da so včasih za pomivanje posode uporabljali pesek, ker ni bilo detergenta :mrgreen:

  4. Dani pravi:

    res no..in to ni bilo vse..pol sem se spotaknil..v nekaj dolgega, črnega, ki vsepovsod leži po tleh..pa niso moje cote 😀

  5. Schnuy pravi:

    bernijevo kocino 😛

Oddajte komentar

