Nervira me..

na dan

..res..

Recimo to da me nekdo eno in isto stvar vpraša petkrat v razmaku nekaj dni. Kot bi mu med tem vse izpuhtelo iz glave.

Pa to, da mi po tem ko v dnevu in pol pregledam, sortiram, v red spravim fotke in naklamfam 1700 znakov dolgo besedilo, vmes opravim še celo goro teh in onih zadev, preverim tekst…jamra, da je dva dni premalo za copi pejst celega fuka rezultatov in spisat 5000 znakov splošnega vtisa o ..nečem pač, s čemer se (dotični) človek ukvarja.

Pa da nekdo obljubi da bo dostavil material za članek, a ga seveda ne.

Še bolj me nervira dejstvo, da bo ta material dostavil, a 14 dni prepozno.

Skratka..danes je bila MM zopet izrazito pridna. Slednje povezujem z odsotnostjo dragega in željo, da mi naslednjih deset dni mine čim hitreje..

Zato si bo popoldne privoščila daljši pasji sprehod in babje čvekanje na balkonu ob kavi (ali čem podobnem dišečem in kadečem se)

2 komentarja Dodaj komentar

  1. Alla pravi:

    Ni slaba ideja.
    Ita je pa že počasi sposlabšanje vremena napovedano, tako da ne bo pretirane škode, če se izvede en ultra babji čvek.

  2. Schnuy pravi:

    zadeva uspela…ju3 bo ziher dež 🙂

Oddajte komentar

