Konec leta saks

02
zima saks

Zadnjih nekaj let vsako sproti (leto namreč) ugotavljam, da sovražim zaključek leta. No, konec novembra in cel jeben december. Pa za razliko od večine somišljenikov ne zato, ker bi me tako zelo motila prednovoletna evforija, nakupovalna mrzlica in vsi tisti jebeni svetleči okraski, ki jih trgovnarji navlečejo na plano že v drugi polovici oktobra (če imajo dober dan, al kako se bi že to formuliralo)…

..seveda se mi vse našteto zdi skrajno bebavo, a saj zadnji dve leti vse skupaj s pridom ignoriram – ker sem pač tako velika punca (khm..), da vse to mirno prezrem in se ne pustim motit.

…sezona mi gre na jetra predvsem razvade, da želim kar največ svojega prostega časa preživeti nekje…zunaj.. Zunaj as in v hosti, travi ali pač nekje kjer je čim manj gneče, hrupa, bencinskih hlapov, tečnih človekov, človečkov in ljudekov. Konec leta pomeni tudi obupno kratek dan (tisti – (beri: »minus«)  pri temperaturah bi človek še preživel), meglo in prav prekleto obilno količino teme zjutraj in zvečer..no, v bistvu že popoldne.

Tako so moji psi zjutraj obsojeni na moj krmežljav, rahlo tečen obraz – MM (je) praviloma sama od sebe vstaja(la),  ko se zdani (če ni pretirano izmučena od prejšnjega dne) – poleti je to zgodaj, pozimi pač ne….

…popoldne je pogled na kislice rezerviran zame, ko cucki ne kažejo posebnega interesa za sprehajanje po temi  iz katere pokajo petarde.

Eniuej.. .zima saks.

Ne, zima in sneg in mraz so popolnoma fajn, če ima človek dovolj prostega časa in fizično ni tako ali drugače »hendikepiran« in obsojen na ždenje v službi (vstavi alternativo po želji) December saks. Kratek dan saks. Tema v kombinaciji z meglo in mrazom saks duplo triplo. Dodatno saks letos, ker se po temi ne morem nikamor odkotalit – in resnično se že kotalim.

Zima je čas, ko ugotavljam kako zelo tečna sem lahko, ko mi je dolgčas – kako hitro mi postane dolgčas z velikim presenečenjem opažam vsako leto over and over again.

Kaj točno bo MM počela v času ko bo nastopila na porodniško in kako zelo tečna bo, ker se ne bo mogla odkotalit čisto nikamor  več (one user only  skin type in to)?

Mogoče bi lahko začela pečt pecivo in podobne bedarije…from the looks of it mi manjka “nekaj” prakse. Škodit ne more, če z izdelki ne bom nikogar futrala.

dscn0052

Resnično sem postala tečna, ko sem na dan privlekla tole fotografijo z Blegoša.  Svet preprosto ni fer.

p.s.: in kaj hudiča je iskal tisti, ki je v iskalnik vtipkal “psi ko te ni” ???

4 komentarji Dodaj komentar

  1. Alla pravi:

    Weee, tale sončni vzhod je bil mega! Psi so bili presrečni, midve pa tudi 😀
    Bomo enkrat ponovili, ko si boš spet lahko normalno zavezala čevlje 😉

  2. Schnuy pravi:

    MM je danes dobila skibucke…al neki tazga 🙂 …za pse sprehajat po snegu 😛

  3. Alla pravi:

    MM je srečnica 🙂
    Pridem ob priliki sprehajat še svojo zverino v tvoj konec 🙂

  4. Schnuy pravi:

    😛 defintivno 😛

Oddajte komentar

