frej dej maj es

dscf5623

Včeraj smo romali v civilizacijo. MM, pamž to be in Mali Pes. Nekje v zadnji…em..petini poti, tik pred Ljubljano je z nekaj kašljanja izdihnil avto. Zdaj z napotnico čaka na pregled pri zdravniku, MM pa se že v naprej drži za glavo koliko bo potrebno pljuniti za popravilo. Takšne zadeve se dogajajo vsakič, ko je Šef odsoten (in se MM ne more po damsko izognit reševanju zagate). Recimo na tridnevnem treningu nekje v Jodlariji.

Eniuej, bistveni del planiranih opravkov mi je z nekaj pomoči moja vrlega (in zelo ustrežljivega) očeta uspelo spravit pod streho. Ostali bodo pač morali počakati moj naslednji obisk Mesta, ki bo moral prav tako počakati dokler se ne dokopljem do transporta.

Ker je pred menoj še finiš januarske številke in teden dni dela preden se prične moja famozna porodniška, bom danes in jutri delo opravila doma (na redakciji bo zato občutno manj gneče).

Priznam, iz postelje sem se skobacala šele, ko se je dostojno zdanilo in se nato obema cuckoma pustila odvlečt v gozd za slabe pol ure (or so).Po pasjem jutranjem ritualu, sem sedla za delavno mizo in pričela z delom. Tistim čisto zaresnim, ki bi ga sicer opravila tudi v službeni pisarni – koordinacija, urejanje tekstov, soritranje fotografij in nekaj trapastih obrazcev…nekaj telefonov in uff….čisto nič odmora za malico. Do pol dveh popoldne je Jorz truli torej tipkala, brisala, mrcvarila in razporejala sutff brez, da bi ji za hrbtom stal birič (vmes petkrat izgubila živce ker je spletna povezava počasna kot polž) ..nato pa nataknila tiste nove (rožnate) skibucke in v hosto peljala oba kosmatinca – prvi se je drl pred hišo, druga se je prekladala z omare na kavč in nazaj, vmes malo pocvilila in pojamrala – vse za prepričljivo odigrano pasje trpljenje, ki me bo prepričalo v nujnost sprehoda.

Skratka, point beeing?

»Delat doma« ima v resnici popolnoma drugačen pomen, kot bi človek utegnil pričakovat.

Še dobro, da sem čisto zgledno izkoristila tistih 50 minut sprehoda namesto malice.  🙂

Oddajte komentar

