Zadnja delavna sobota in kaj hudiča bi ljudje radi od žensk?

Danes je sobota.

Obviously.

Je zadnja delavna sobota pred tisto grozljivo zadevo, ki se ji reče porodniška. Ker je moj na uradnem servisu redno oskrbovan, primerno hranjen , čohan in negovan avto po slabih 100.000 kilometrih poginil zaradi serijske napake o kateri me smradi na pooblaščenem servisu niso obvestili, kljub dejstvu, da je vpoklic vozil tega letnika bil…popravilo pa bi me stalo več kot je avto vreden, sem ostala brez »vozi« ..obsojena na pešakanje (to je tisto, ko človek premika noge za to da bi prišel iz točke A v točko B in ne zato, da bi na stepperju skuril čokoladno tortico ali krožnik makaronov – čeprav je slednje stranski učinek dejanja).

Skratka…danes zopet delam od doma.

Tu je navidezno motečih elementov načeloma manj, oziroma jih lažje odpikam in postavim na svoje mesto kot v pisarni, zato mi je delo doma všeč z vidika storilnosti – malo manj pa z vidika obveščenosti oz. komunikacije, saj se prav hitro zgodi, da mi zaradi pozabljivosti koga pobegne pomembna informacija. No, seveda se zgodi tudi, da MM pozabi kakšno podat dalje.

Uvajanje »nadomestnih črncev« je v polnem teku. Ker sta brihtna in iznajdljiva fanta menim, da bosta rabila tri mesece, da bosta vedela kje se ju drži glava in kje imata rit…medtem pa bo moj ego izdatno čohan z dejstvom, da moje delo ni najbolj preprosta zadevščina na tem planetu in terja nekaj znanja, iznajdljivosti in …no, še česa. Predvsem pa močne živce.

Medtem, ko sem (tako kot prava gospodinja) zlagala oprano posodo iz pomivalnega stroja v omare, obešala perilo in maširala v špecerijo in nazaj, sem se predajala gruntanju kako zelo bom utegnila v tem letu pogrešati hektičnost in »akcijo« (mnja) službe oziroma kako zelo močan bo moj občutek, da kot bitje okupirano predvsem s plenicami Šnuje 2nd edition, izgubljam na fiktivni »poslovni/službeni/ustavipoželji« veljavi.

Kljub dejstvu, da sem »stay at home mame«, ali pa tiste, ki karieri ne posvečajo toliko pozornosti kot pamžariji, vedno občudovala, če so svoje glavno poslanstvo opravljale z uspehom, užitkom in veseljem (kljub nekakšni feministični priponki, ki se mi je »samodejno« nalimala na hrbet) , … Navzlic nekakšni bizarni modnosti materinstva v zadnjih letih in zaničevanju karieristk s strani velike večine slovenceljnev s kratkimi, soljenju pameti s strani ene in edine Cerkve ..blah blah…

…takole med zlaganjem cot in drgnenjem štedilnika (ok v resnici ga na rahlo poliram in gre za steklokeramično ploščo, ampak ta podoba ni tako dramatična) premlevam dejstvo, da kljub vsemu zgoraj naštetem, družba tudi super mam, ki se posvečajo predvsem pamžariji, ne ceni pretirano. Te namreč (očitno) vidijo samo plenice, so premalo razgledane (očitno), pogosto premalo urejene in preveč okupirane izključno z mularijo. So pretirano skrbne, dolgočasne v pogovorih, ker nakladajo samo o otrocih, ….

MM se sicer v resnici zaradi očitne zmedenosti okolice ne obremenjuje preko meje, ki zarisuje radovednost nekoga, ki se med gospodinjenjem dolgočasi, zato intenzivno premleva najrazličnejše in najbolj nepomembne tematike in hkrati rešuje svet..

Kaj hudiča ta svet sploh pričakuje od žensk?

10 komentarjev Dodaj komentar

  1. onkel PEPE pravi:

    Če se malo poglobim vase, mi je dokaj jasno, kaj od ženske pričakuje povprečen moški prasec. Vendar tega ne bom povedal, ker sem ipaq zgledno zdresiran prasec. Kaj pričakuje od žensk svet je pa vprašanje, ki čisto presega moj domet. Bom poskusil temu priti do dna med pomivanjem posode.

  2. Dani pravi:

    PEPE..
    za razmišljanje si raje izberi drugo opravilo..da te ne uščipne v hrbtu

    babe nej pa kr same razmišljajo kaj od njih pričakuje svet..in svoje ugotovitve lahko mirno obdržijo zase 😛

  3. onkel PEPE pravi:

    Imaš prav. Pravkar sem odrazmišljal eno rundo v položaju morske zvezde in ob tem blago brenčal. Res je sicer, da se mi ni nič pametnega utrnilo, ampaq tega smo vajeni. Pa še ščipalo me ni preveč v hrbtu. Ženskam čast in oblast, gotovo bodo presenetile svet s svojimi ugotovitvami. Mi bomo pa prispevali največ kar imamo: tiho razumevanje 🙂

  4. Dani pravi:

    tiho razumevanje..
    seveda z odprtimi izpuhi 😀
    (tale blog je ratal čist preveč ničmotorističen)

    1. Schnuy pravi:

      zima je.
      kdaj si nazadnje spucal moped?

  5. Schnuy pravi:

    Vedno sem bila mnenja, da so kvalitetni moški prasci zlata vredni. 🙂

    http://rentonaktivno.blogspot.com/2009/01/80-nenapisanih-pravil-za-prave-moke.html

  6. klimbra pravi:

    Kull………Torej, sedaj bo čas tut za kakšno kavico?????
    Javi,prletim……….pa če bom glih pri volji…..ti morda iz svoje bogate palete nasvetov in življenskih resnic………zaupam…….kaj za vraga moški pričakujemo od ženske populacije!!!!

  7. Schnuy pravi:

    prav mi je..kaj pa sprašujem.

  8. Alla pravi:

    Sem vedela, da Klimbra ve! 😀 😛

  9. onkel PEPE pravi:

    Klimbra ve vse. Žal je hudičevo redkobeseden in je praktično nemogoče iz njega kaj izvlečt.

Oddajte komentar

