Kolektivno trpljenje in Honda spet na prvem mestu

dsc_5172_2

Jorz truli pe vedno miga in je (v veliko preizkušnjo svoji potrpežljivosti in trpežnosti) še vedno v enem kosu. Šnuja druga edicija se ima še vedno fino in fajn,…svojo neizmerno hvaležnost pa izkazuje z rednimi žokanji mame v rebra in notranje organe. Torej, hvala….

A brez skrbi. Prišla bom na svoj račun. Svet je mamam dal neizmerno veliko možnosti kako se te lahko diskretno a učinkovito maščujejo svojim otrokom za vseh devet mesecev in MM jih bo izkoristila v tolikšni meri kolikor ji bo to dovoljevala domišljija.

Skratka…čakam. Precej nepotrpežljivo seveda, kar kasira predvsem drugi donator genske zasnove druge edicije Šnuje. Precej potrpežljivo po mojih ocenah, saj mi je šele danes zabrusil naj neham jamrat. A kaj ko v resnici nimam izkušenj s tovrstnimi zadevščinami in sem le težko objektivna.

Druga veselica je dejstvo, da se Mali Pes zopet »goni«…or something. Drugi pes (in ta je resnično pes in ne psica) je nad »gonitivjo« navdušen, malo manj pa nad dejstvom da je Mali Pes resnično mali in tole ne bo šlo skozi. Zato trpimo. Kolektivno (mizeri loves kompani al kako že?)

Včerajšnje načrte, da se z Malim Psom vsaj za nekaj časa spokava v metropolo in pustiva drugemu pasjemu rezidentu nekaj ur za umiritev, je prekinil snežni metež. Malce bolj očarljivo je bilo današnje jutro, ko so pred nama po snegu tacale samo srne (+ končno sem enkrat hitrejša od Malega Psa, ki se je na vse pretege trudil, da bi dohajal nato pa ugotovil, da je hopsanje po visokem snegu nesmiselno in ostal v gazi)

Izpolnila sem še nekaj obljub, ki sem jih dala svojemu nesrečnemu namestniku na redakciji in spisala nekaj malenkosti, med tem pa ugotovila, da je:

Slovenija je v letu 2007 zabeležila enormno rast v številu registriranih motociklov – z 18.801 kolikor jih je bilo registriranih po podatkih statističnega urada Slovenije v letu 2006, je število v letu 2007 naraslo na 34.162 registriranih motociklov. Zgolj za ilustracijo o majhnosti slovenskega tržišča pa slednje – Nemčija je imela leta 2006 v rabi 3.969.103 motocikle in Italija kar 5.288.818 motociklov. (vir: Statistični urad Slovenije in ACEM)

..in da je bila…

…lani Honda zopet najbolje prodajana znamka v Sloveniji, Yamahin FZ6 pa je izgubil vodilno mesto med modeli. Tega je prevzela Fireblade. Prav presneto priljubljen je postal Z750 – beats me zakaj in kam se je izgubil ER6, a Dks kot generalni uvoznik znamke Kawasaki je v vsakem primeru lahko zelo zadovoljen, saj je na koncu lanskega leta, kljub splošnemu trendu upada prodaje, lahko zabeležil precejšnjo rast prodaje.

Sicer pa sem v tednu dni ugotovila tudi:

  • Da je jabolčni sok polit po tipkovnici zelo tečna in lepljiva zadevščina,
  • Da je človeško tu in tam izustit kakšno – izjavo namreč, ki bi si sicer zaslužila več premisleka, a na tem svetu je odločno preveč ljudi, ki to prakticirajo prepogosto in preveč suvereno (žal pa se tudi nikoli ne bodo zavedali razsežnosti kretenarij, ki jih stresajo njihova usta)
  • Da pogrešam svojo risalno desko (bog ve kje sem jo pustila med selitvijo)
  • Da bi bilo fino, če bi privlekla sem tudi svoj scanner
  • Da mi gre Mali Pes na jetra, ker mi po stanovanju sledi kot senca.. (ok not really….samo bizarno je)
  • Da je rumeni plišasti medo, ki sem ga dobila z Norveške super kompanjon za stiskanje…

sicer pa…

..danes sem me  drugim uživala tudi v tem in tem. Včasih sem imela navado oboje prepevat med vožnjo v avtu.  Skrajni čas da to ponovno uvedem.  :mrgreen:

10 komentarjev Dodaj komentar

  1. Onkel PEPE pravi:

    Honda je bojda za tiste, ki nimajo denarja, da bi kupili BMWja. Nacket. Če kdo misli drugače, ga bom flegma dal na ignor in potem nebomogel, brati mojih nasvetov.

    PieS: pavijančki vedno poberejo taslabe poteze po drugih donatorjih.

  2. Schnuy pravi:

    pepe -odgovarjam samo na pies (itak da nočem da sem na ignor): potemtakem smo zajebal na celi črti…

  3. Dani pravi:

    @Pepe
    Bmw-ja ne bi kupu tut če bi mel denar..ker ni niti eden ki bi mi bil bolj všeč kot naprimer Yamaha FZ6 – in ta yamaha mi niti slučajno ni všeč 😛

  4. onkel PEPE pravi:

    @Schnuy: za take primere je naravnost simptomatično, da zajebemo. Na črti, ki ji običajno rečemo horizontala.

    @Dani: tudi z mano je očitno nekaj hudo narobe. Edini BMW, ki se mi na nek hecen način dopade, je X Country. Precejšen poudarek je na besedi “hecen”. Pa nobenmu povedat.

  5. Schnuy pravi:

    Dani – sej..take stresate, potem se bom pa jest morala zagovarjat pred kakim uvoznikom motorjev…al pa kej..

  6. Dani pravi:

    če meni kaj ni vizualno všeč je to samo in izključno moja stvar..
    pa če se vsi uvozniki na glavo postavijo takoj zdele in prec 😉

  7. onkel PEPE pravi:

    Počasi se mi svita, kakšne značajske poteze bi utegnil mikrošnuj profitirati po drugem donatorju. Could be worse.

    (could be rainin’)

    1. Schnuy pravi:

      pepe – obup. in BMK (boli me kurac) odnos je deden, ne pa nalezljiv očitno. Čeprav bi šlo slednje, vsaj meni, zelo na roko…

  8. Sandi pravi:

    pa kaj zdaj? sta?!

    1. Schnuy pravi:

      keep your pants on.
      se ti zdi, da bi pozabila povedat?

Oddajte komentar

