Week one

na dan

Mikroedicija bo danes stara teden dni in v sedmih dneh nam je še ni uspelo pokvariti, polomiti al kako drugače škartirati. Upam, da nam bo šlo enako uspešno naprej.

Medtem pa Mali Pes zmečkan caruje na kavču.

12 komentarjev Dodaj komentar

  1. zogca pravi:

    Čestitke za mikroedicijo. 😉 In čestitke, da je niste uspeli pokvariti in polomiti. Jaz sem ena tistih, ki so dojenčka, mlajšega od šest mesecev, sploh ne upam vzeti v roke. Prav zaradi tega, ker se ga bojim pokvariti ali polomiti. 😉

  2. Sandi pravi:

    zanimivo, kako se še tem mikroedicijam ne vidijo rogeci 🙂

    ampak to pol zrasteeee…

  3. Schnuy pravi:

    Sandi – mami ma take na poteg, ko mačji kremplji.

    Žogca – mnja. Jaz sem tiste sorte vešča, ki se je mulariji načeloma vedno bolj kot ne izogibala. Pa ne toliko zaradi pamžev samih, ampak ker menim da imajo po večini danes ljudje precej bizaren odnos do otrok in v to nočem dregat.
    Zaradi tega sem bila deležna že vprašanje, če slučajno ne maram otrok, pa če jih bom sploh kdaj mela in celo opombe, da s psi kompenziram odsotnost lastnega naraščaja.

  4. Alla pravi:

    Preverila mikroedicijo.
    V 3 urah moje prisotnosti je spala brez večjih vmesnih prekinitev.
    Še menjanje nafilane plenice in vse obstranske dejavnosti je mirno in skorajda z nasmeškom prespala.
    Predvidevam, da je že začela z rutino zafrkavanja donatorjev dednega materiala.
    Pred obiskovalci angelček, ostalo pa….. 🙂

    Ne, brez heca, mala je cukerček! 🙂

  5. klimbra pravi:

    Maš srečo……..punce kravžlajo možgančke……..ko so stare tam okol 160 mesecev!!!!!!!!!!!!!!

  6. Schnuy pravi:

    klimbra, ti si kozel!
    alla spala je do petih ko sem jo potegnila iz slinga in sla na wc….potem sem jo zatlačila nazaj, pojedla kosilo (jaz in ona)…in zdej spet spi…

  7. Alla pravi:

    Ti pravim, da maš mala ultra pridna.
    Al pa je zamenjala dan in noč 😉

  8. Dani pravi:

    a veš da danes je res pridna..

  9. Schnuy pravi:

    well…za tole o menjavi dneva za noč sicer nisem čist ziher, je pa res da ponoči bolj en klinc spimo…ampak to predvsem zato ker jo takrat pač šraufa trebušček in potem rita tako galamo zganja – le kdo bi lahko spal ob takem hrupu.

    no..včeraj smo se res lepo futrali in smo lepo spali…tko da je bil resno uspešen dan 🙂

  10. G.V. pravi:

    Frizuro ima pa tako kot Anrold Swarcenzeger v enem od njegovih filmov. Čestitam! Ehm, mislim, ne za frizuro.

    Zverina mi pa spet malce depresivno deluje. A si mu bobne vzela?

  11. Schnuy pravi:

    zverina se aklimatizira..tako kot vsi ostali in je iz dneva v da manj kisel. bobne dobi nazaj najkasneje v roku tedna dni.

    frizura me spominja na Comanda, čeprav ni enaka kot jo je mel Švarzi.

  12. G.V. pravi:

    To bo, ja, Commando. Schrawcegennerju je podobna, samo, da ima nekaj zob manj (http://www.imdb.com/media/rm3035404544/tt0088944). 🙂

Oddajte komentar

