Prijavljeni smo..

..na trojke namreč. Ducat kilometrov. MM ima tako spet motivacijsko grožnjo, ki ji bo pomagala do 9. maja gojiti nekaj tekaške discipline – čeprav se moram pohvaliti, da sem zmerno zadovoljna s frekvenco tekanja (za kar je zaslužen tudi Šef), pa tudi z napredkom, kljub temu da me je včeraj spet uščipnilo nekje pod rebri.

Našla sem zmerno flat tekaško progo s samo enim resno smrdljivim klancem (z njim bom obračunala v roku 14 dni), lepim makadamom v družbi s potokom in šelestenjem listja. Za slednjega predvidevam, da obstaja, ko tečem skozi gozd – slišim ga namreč ne zaradi muzike, ki jo žaga MP3 Tekač.

Po trojkah se bom motivirala s tekom v Bevkah. Morda tudi z nakupom novih superg. Te so pač že iztekle kar dober del svojega »boing« v podplatu.

Eh, priznam, v resnici bodo čisto fajn in ok vsaj do sredine poletja.

4 komentarji Dodaj komentar

  1. anA pravi:

    Na trojkah boš dobila dodatni motivator za nakup novih superg – kupon za popust namreč, vnovčljiv do konca leta. 🙂

  2. onkel PEPE pravi:

    Kot dežurni kruljavec se bom tokrat zadovoljil s tem, da zaželim dober tek. Bojda se med ljudmi tako spodobi 🙂

  3. Schnuy pravi:

    pepe U iz a stinker. Sej vemo, da so v resnici trojke preveč ležerna zadeva zate 🙂

  4. onkel PEPE pravi:

    Saj vem, najbolj ajnfah se je znašat nad kripeljni, zlasti nad takimi pohlevnimi, kot sem jaz 😦

    No, po pravici povedano, tale tek trojk mi ni bil nikoli pri srcu. Niti v mojih najbolj iskrih letih. Edina količkaj zanimiva izkušnja s te prireditve je bila, ko sem odlaufal po kakem tednu ali desetih dneh posta. V bistvu sem progo bolj odmetuljčkal kot odlaufal. Upočasnjeno, ampaq lahkotno 🙂

Oddajte komentar

