Jest grem..

na dan

the-great-escape

..ker se vi nikamor ne zmigate in men je dolgčas…

p.s.: sem vedela da bo tole izvedla slej ali prej. Še dobro, da smo na tleh. Akcija je bila izvedena tiho in subtilno zahrbtno.

4 komentarji Dodaj komentar

  1. Alla pravi:

    Aha, se je že začelo.
    Še mal, pa ji bosta morala policijsko uro uvest 😉

  2. Schnuy pravi:

    veš kaj…ko sem bila še noseča, si me tolažila, da bo tole kar neki časa bolj kot ne negibno..
    lažnivka-smrdljivka si, tok da veš!

  3. Alla pravi:

    Hej, kaj pa sem vedla, da bo tako hitra.
    Sploh pa….sama si kriva, kaj pa verjameš bejbi k nima svojih pamžev 😛

  4. Schnuy pravi:

    prav mi je..
    u glavnem je pa tkole, da sta šla Blubalu in Auwau na sprehod. Srečala sta Cufo s Kužatom in Zajca. Dude ni blo zraven, ker je ostala doma z Medotom.

    Kdo sta tadva Blubalu in Auwau osebka nimam pojma. Tamala ju pozna baje.

Komentiraj