Kwa bulte?

na dan
...raj kliknte sem
...raj kliknte sem

za Nikonovim D700 pa moj Vrli Oče 🙂

13 komentarjev Dodaj komentar

  1. anA pravi:

    Tejka, matr maš hudo majčko! 😛

    1. Schnuy pravi:

      a ne a ne? qwaaaaalaa 🙂

  2. Alla pravi:

    Tejka, mater si že shujšala. Zdaj pa počas lahko začneš spet jest, da te ne bo zmanjkalo 😛

    1. Schnuy pravi:

      otrok me bo požrl do kosti.

  3. Sandi pravi:

    tile FF senzorčki me vedno bolj rajcajo..

    1. Schnuy pravi:

      FF senzorčki?

  4. Sandi pravi:

    Full frame.. ono, ostrina na fotkah, ipd…

    🙂 pač malo fotofetiša..

    1. Schnuy pravi:

      aa..
      definitivno. fotografije prec izgledajo boljše, čeprav mogoče sploh niso 🙂

  5. zogca pravi:

    A veš, da je materinstvo polepšalo? Ne razumi me napak, tudi prej si bila luštna, ampak zdaj pa še nekaj dodatno lepega izžarevaš.

  6. Schnuy pravi:

    to je pol leta dopusta in nič stresa 🙂 ne materinstvo ;)..
    al sem pa sam prikrit oglas za povečevanje natalitete Slovencv 😉

    ok zdej mi pa že na bolano seka …čas za jutranjo kavo 🙂

  7. zogca pravi:

    Če je prikrit oglas, je dober. 😉

  8. Si. R. pravi:

    A je to sploh tvoj wotrok? Čist neč ti ni podobn 🙂

  9. Schnuy pravi:

    Se mi zdi, da ga je Šef neki okol šmiral, ja.

Oddajte komentar

