zabavno

pa tanova frizura je tud zabavna
pa tanova frizura je tud zabavna

Šefa ni.

Kar pomeni, da se Trojica (pa ne sveta..) intenzivno potepa po svetu, da je doma ne pobere od dolgčasa. Mali pes sicer pravi da je popolnoma zadovoljna z dela prostimi dnevi ko lahko poležava na kavču in dvigne rit zgolj ko je ogrožena varnost bivališča.

Se pa te dni, ko še vedno lepo in pridno pripeka sonce, navkljub vremenarskim prerokbam o mračnem vremenu in hladnem pišu, spet ukvarjam z vprašanjem, če morda le nisem popolnoma povprečna sodobna mama, ki rada pretirava.

Zanima me, ali se še komu zdi nekoliko bizarno vozit naokoli po sončni pripeki (brez sence) napol golega otročiča? Am I loosing it?

Eniuej..po nekajdnevnem mletju tematike sem prišla do zaključka, da je prvotna ugotovitev, da sonce ni kul, pravilna. Tečnost s klobučki in senčniki, pa štumfki in dolgimi hlačami in rokavi gor al dol…bite me.

Pogruntala sem tudi, da se mi zdi epidemija emancipiranih samskih in besnih blogerk, ki se otepajo s problemi tujih otročičev, smešna in me zabava. Zabava me to, da se dame obremenjujejo s pritiskom svoje malomeščanske družbe, ki jih etiketira ali pa dobronamerno poskuša sparit z lokalnim plemenskim bikom. Zabava me to, da se dame otročičev pogosto bojijo kot hudič križa in v lastnem imaginarnem potomstvu vidijo konec svojega ultra Cosmo lajfstajla – beyond that pa so samo še plenice, plenice in plenice..pa morda kak šporget.

Enako zabavna je večina sodobnih blogerskih mamic, ki neizmerno uživa v materinstvu. Vsaj uradno, kar se pogosto trudi podkrepit s kičastimi naštimanimi fotkami apatične pamžarije, ki (baje) spi sama cele noči že od rojstva dalje in je sploh oh in ah in noro dabest, ker jim pusti v miru kofetkat v najljubšem lokalu po ure in ure.

Pa tudi sledeče je zabavno.

Zakaj so mi v času nosečnosti mame (te, one in tretje) zagotavljale, da je porod pač »no big dil« ali »nič tok zlo posebnega«, danes pa mi zagotavljajo, da sem popolnoma nora, ker rinem z otrokom na ta in oni kucelj (no prvega resnega smo šele danes zadavli – reklo se mu je Šmarna gora), da je tek prenaporen za mamo na porodniški, da je treba 3 mesece po porodu bolj kot ne odležat in podobna jajca?

9 komentarjev Dodaj komentar

  1. Si. R. pravi:

    Dobr, če croxe dobiš po porodu, potem bi jaz porod prepovedal … 😛

    1. Dani pravi:

      jih je že prej mela 😉

  2. Schnuy pravi:

    mir!
    sem sentimentalno navezana nanje.. 🙂

    1. Dani pravi:

      zakaj že?

      1. Schnuy pravi:

        ker pač…

  3. Dani pravi:

    sam frizure pa noben ni komentiral..mogoče bi mogla bit take barve kot kroksi 😀

  4. mami pravi:

    Dear … PEJD VEN PA NEHI BLOGE BRAT 😉 Če vi2 uživata je VSE prav, drugi nej se pa od zavisti in “pameti” požrejo 😉 V sončni pripeki je narbolš na vrtu v senci lipe čepet v bazenčiču vode!!!!

  5. Schnuy pravi:

    dani – em..raj ne no..
    mami – berem ko sem zmatrana in mi je dolgčas ker ni Danija…obup..rabim boljpe čtivo..recimo novice

  6. mami pravi:

    Dani .. bejži domov ;)!

Oddajte komentar

