My new friend

mrSmith

This be our new pet rock. We calls him Mr. Smith.  We foundeded Mr. Smith in da Woods.

9 komentarjev Dodaj komentar

  1. Alla pravi:

    Glede na to, da je bolj trd ke v glavo, je prava sreča, da je bolj tihe sorte.

    1. Schnuy pravi:

      zlo user friendly je.
      med kopanjem se ni bunil in malo poje – hrane that is.

  2. Fritz pravi:

    😀 zgodba je weirdo vendar komentarji nadoknadijo vse.

    Ehm, a je zmeraj tako poln življenja ali se zvečer kaj umiri?

    1. Schnuy pravi:

      rabi malo da se umiri, potem pa je popolnoma tih do jutra.

  3. Fritz pravi:

    eh, ko bi le videla kako sem se režal, ko sem prebral vajine komentarje 🙂 Kapo dol.

    1. Schnuy pravi:

      no, takle mamo..jest se pa nazaj držim, da me ne bi kdo mel za mal butnjeno in me prijavil 😛

      1. Fritz pravi:

        Saj, če iskreno priznam, sem pri tisti oblekci že iskal številko od socijalne pa je omemba Šefa rešila zadevo. No, kakor sem lahko videl pri Easypiki, je šlo za virus 😉

        Svet je že zdavnaj padel s tečajev, so, who cares…

  4. Schnuy pravi:

    tako …virus je bil 😀 ..
    pika me je spomnila da mamo na dnu predala neko nikoli nošeno oblekco in sem jo nataknila preden postane pretesna..
    then again lahko vedno Malega Psa vanjo stlačim 😛

    1. Fritz pravi:

      …o, poor little being, Mali Pes…čaki, nekje tle sem imel številko društva za zaščito živali 😉

      No, če kdaj, bi mu jo morala nadeti takoj po veverici, da bi vsaj vedel zakaj je kaznovan 😛

Oddajte komentar

