Zdej jih pa čist zares nucamo..

DSCF7588..in čisto zares še nisem našla bolj primernih čeveljčkov za prva maširanja v dežju.

6 komentarjev Dodaj komentar

  1. zogca pravi:

    Jaz sem od nekdaj trdno odločena, da bo moja mikroedicija nosila najkice. Seveda, ko jo bom enkrat brezmadežno spočela. :mrgreen:

  2. mom Pika pravi:

    Škornji?

  3. Schnuy pravi:

    žogca 🙂
    pika – ni tok majhnih, tudi če so kao taprava cifra so premali. najkice will have to.

  4. zogca pravi:

    Pa se mi zdi, da so bile najkice tudi en malček krive za prinčev pobeg, ker sem enkrat v trgovini s prstom pokazala nanje in rekla, da bo moj potomec imel takšne. Po moje je mislil, da bom hotela čez en mesec že otroka, ampak ni bilo tako, jaz delam načrte za vnaprej.

    Aja, za Piko pa … Pred dnevi sem v štacunah srečala prijateljico iz otroških dni. Ima leto in pol sterega fantka in sta šla kupovat škornje. Pol ure pozneje sem jo srečela še enkrat. Kje so škornji? Ne, da to ni zanj, čeprav so številko imeli. Menda mulčki težko hodijo v gumi škornjih, ker noga nima opore. Če premislim, je to res, tudi meni kdaj nogo malo odnese. Ampak ti verjetno nisi mislila na gumi škornje.

    1. mami Pika pravi:

      žogca – bil je hec 😉 Dokler otrok ne obvlada svojih nogic kar precej dobro so škornji popolnoma res čist mim obutev!

      well … moj “princ” pa takih zadev enostavno sploh NE sliši. Pa naj se nanašajo na jutri, drug teden ali pa so le izraz želja 😉 Je kar treba v obliki navodil to narest: kdaj, kaj, kdo in kako. Včas predebatiramo seveda še “zakaj” 😉

  5. Schnuy pravi:

    za učenje hoje naj bi bilo najbolj fino če pamž čuti kaj ima pod nogami. kar je rahlo težko izvedljivo v času ko so tla hladna in mokra.
    ampak vrla jorz truli je nasla nekaj kar ji je všeč.

    najkice so super kjut, dobili smo jih v dar od tete, s katero Mikroedicija plete zelo očitne simpatije.

    kar pa se princa tiče: moški, vsi po vrsti, imajo nek čuden način razumevanja ženskih sanjarjenj o prihodnosti. prepričani so, da gre za zabetonirane plane za prihodnji teden. predvidevam, da je tako zaradi njihovega lastnega sistema planiranja.

Oddajte komentar

