bajkerca

na dan

.a smo že povedal, da se je dala tetovirat?

10 komentarjev Dodaj komentar

  1. mom Pika pravi:

    Like.Like.Like!!!!!!! Lara zaenkrat sam moje ogleduje …

  2. zogca pravi:

    Ta špas sem se jaz šla letos poleti na morju, ko sem imela veliko opraviti z mikro edicijami svojih prijateljic.

  3. Schnuy pravi:

    edini tatu, ki ga bomo tolerirali je “I love Mum!” ali “I love Dad!”

    1. Dani pravi:

      mene se nč ne vpraša?

  4. mom Pika pravi:

    😀 😀 😀 😀 😀 zih vaju bo prej vprašala, če lohka in kaj lohka 😉

  5. Schnuy pravi:

    a ne? jest tud mislim, da nas bo otrok prašal, če lahko 🙂

  6. zogca pravi:

    Ziher bo spraševala. Tja do 42-tega leta. :mrgreen:

  7. Schnuy pravi:

    no, lepo da se nekdo strinja z menoj 😛 ..

    lahko bi bila kot jaz…tatu bi si dala v trenutku takoj, ko sem dopolnila 13 let (brez vprašanja, če smem seveda) …ampak še danes gruntam kakšnega. 😛

  8. Si. R. pravi:

    dokler ne nosi trampmarka je vse ok
    al pa kšnga nordijskega kladiva …

  9. Schnuy pravi:

    😉

Oddajte komentar

